Sunday 31 July 2011

PENDAPAT SYAIR PUISI CINTA SI NAGA SAKTI DENGAN SI PUTERI BUNIAN

NAGA PAMUNGGAS:

bakat menulis syair yang sungguh luar biasa dikau
Rabeah Mohd Ali.
Terima kasih ... aku kagum. Di setiap syair dikau
selalu menyebut nama Tuhan.

21 hours ago · Like

Abdillah Syafei ehemmmmm

20 hours ago · Like

Rabeah Mohd Ali:


DaripadaNya aku datang kepadaNya aku dikembalikan...
aku sedar aku adalah hamba yang hina yang sentiasa
perlukan bimbingan dan hidayah dariNya.

Tanpa hidayah dariNya siapalah aku ini...
sahabatku Naga dan Abdillah Syafei.
Doa kalian sentiasa amat kuharapkan untuk meneruskan
kehidupan ini dalam redhaNya.

20 hours ago · Like · 1 person


Desinta Mahadewi:

Karya yang bagus. Karya ini insyaallah akan klasik.
Penyair wanita Malaysia yang cukup hebat. Di Indonesia
tidak ada penyair wanita seperti Rabeah Mohd Ali Malaysia
bangga memiliki dia.


Rabeah Mohd Ali:

Masya-Allah jangan begitu sekali dewi hatiku...
aku sepertimu juga berkarya
menggunakan bahasa hati bahasa jiwa bahasa kalbu...
apapun senyumanpun tetap menawan hatiku dan terima kasih
atas sokonganmu yang tidak berbelah bahagi itu.

18 hours ago · Like · 1 person

(PETIKAN DARIPADA TEMAN FACEBOOK RABEAH MOHD ALI)
30 Julai 2011

0 comments:

Post a Comment

 
;