Tuesday 2 August 2011

SKRIP CINTAKU BERADA DALAM BARA GELOMBANG OMBAK MENGGANAS!

Amira Suhadis:

Aduhai apalah malangnya nasip ku tahun nie..... hari tu cicak aku hilang...
dari semalam anak kucing putihku pulak tak de sapa ke yang nak curi aku...
curilah aku jangan binatang yg aku sayang huhuhuhuhuhuhu

about an hour ago · Like ·

Rahimah Muda:

Saya selalu menangis bila haiwan kesayangan hilang. Semuanya haiwan yg terbiar
yang saya kutip. Malah saya pernah bawa kucing kurap ke klinik haiwan -swasta.
Semua pelanggan jauhkan diri. he he ...putih tapak kaki. jiran-jiran saya buang
kucing-kucing yANGg saya kutip. saya nangis berhari-hari tapi saya sentiasa
doakan yang terbaik untuk mereka.

about an hour ago · Like · 1 person


Rabeah Mohd Ali:

Cinta teritipku sayang...
aku tak mahu curimu tapi
aku mahu curi hatimu sayang...
(hehehe)

about an hour ago · Like · 1 person

Kay Jay Macam dalam skrip baru je..

59 minutes ago · Like

Rabeah Mohd Ali:

Cinta Teritipku...
napa kau membisu seribu bahasa...
adakah kau tak sudi terima cinta suciku ini ye...
atau kau dah ada yang punya...
(hehehe)
       
54 minutes ago · Like


Asmira Suhadis:

Ada..ada Rabeah Mohd Ali....
susah rasanya untuk menerima cinta...
hati sudah menjadi teritip..

38 minutes ago · Like


Rabeah Mohd Ali:

Jangan begitu sayangku...
bukankah aku sudah lepaskan kekasihku Si Putera Duyung
untuk beralih arah cintanya kepadamu ...
napa kau persiakan pengorbanan cintaku Mira...
aku terkecewa dengan sikap kau Mira...

35 minutes ago · Like


Asmira Suhadis:

Aduhai Rabeah Mohd Ali...
jangan bagitu...bagiku cinta itu bukan seperti makanan segera..
yang nampaknya menyelerakan tapi tidak berkhasiat...
aku tidak bermaksud mengecewakanmu, namun bukan mudah mahu
menggantikan cinta dengan cinta yng baru kerana sudah tidak
ada lagi kepercayaan pada cinta sesiapapun...maafkan aku..

32 minutes ago · Like · 1 person


Rabeah Mohd Ali:

Kalau gitu...biarlah kuundur diri dari percintaaan yang tiada
balasan darimu...kerana kau dah hukum dirimu cinta teritip yang
dah tiada...biarpun cintaku tidak berbalas kuambil teritip
kujadikan hiasan bunga cinta suci di taman hatiku yang sepi.

28 minutes ago · Like · 1 person

Asmira Suhadis:

Rabeah Mohd Ali... maaf sekali lagi ya... namun ada juga baiknya
kalau kamu bawakan kuntum-kuntum cintamu kepada yang berwajib...
pahlawan-pahlawan sastera kita yg agung..Naga Pamungkas ataupun
Jaya Ramba Wulan... ...luas dunia ini...biarlah teritip terus
lekat dibatu dan bermain ombak..

25 minutes ago · Like

Rabeah Mohd Ali:
     
Terima kasih kerana sudi izinkanku mengambilmu sebagai hiasan cinta...
biarpun berjuta cinta ada di depanku mana bisa mungkin aku beralih
arah cinta kerana cintaku hanya untukmu sayangku Mira...untuk
pengetahuan engkau aku adalah merupakan kekasih yang setia...
cintaku akan kubawa hingga ke nafas terakhirku.

Gembiralah kau Mira dengan bermain ombak di pantai tapi tahukah kau
Mira dengan tertolaknya cintaku padamu kurasakan
'Cintaku Berada Dalam Bara Gelombang Ombak Mengganas!"

Rabeah Mohd Ali:

Maaf ye teman fb Amira Suhadis semua...ini cumalah lakonan untuk
Skrip "CINTAKU BERADA DALAM BARA GELOMBANG OMBAK MENGGANAS!"


(PETIKAN DARIPADA TEMAN FACEBOOK RABEAH MOHD ALI)

0 comments:

Post a Comment

 
;