Wednesday 3 August 2011

IZINKAN PUISIMU KUSIARKAN DI BLOGKU DIARI PERANTAU

Rabeah Mohd Ali:

Subhanallah...sejujurnya kukatakan DP memanglah
juru foto yang hebat...kurniaan Allah padamu...
terima kasih atas gambarnya...moga mencetuskan
ilhamku untuk berkarya memuji KebesaranMu Tuhanku
Tuhan Semesta Alam. Sesungguhnya keindahan Alam
CiptaanMu membuatkan cinta terpatri antara hamba
dengan PenciptaNya!Maha Agungnya CintaMu.

19 hours ago · Like · 2 people

Liza Bujang:

Salam, buatlah water mark untuk gambar-gambar yang
saudara ambil ini.ia cantik-cantik sekali.

17 hours ago · Like

Jamilah Hj Jamil keinsafan termetri...harapan yg dicari...

17 hours ago · Like

Diari Perantau:

Terima kasih Liza Bujang atas ingatan..semuga semua insan
jujur tidak mudah mencuri hasil karya orang lain.

16 hours ago · Like · 1 person

Rabeah Mohd Ali:

Insya-Allah semua sahabat fb mu jujur belaka...

13 hours ago · Like

Rabeah Mohd Ali:

Tapi baru saya teringat ...saya ada mengabdikan karya puisi
DP di blog saya...adakah DP mengizinkan...dah saya pernah
beritahu perkara pada DP tapi DP senyap je...
kalau DP tidak mengizinkannya saya boleh padamkan puisi tersebut
kerana tak mahu disalah anggap nanti mencuri hasil karya DP ye...
harap tolong beritahu saya sesegera mungkin...

13 hours ago · Like

Diari Perantau Dah dengan izin .saya rasa saya dah jawap pun.

13 hours ago · Like

WSuraya Danish cantik....!!

13 hours ago · Like

Rabeah Mohd Ali:

Alhamdulillah...Moga segala kebaikan dan keberkatan dicurahkan
kepadamu DP sekeluarga..dan moga puisi DP yang saya siarkan di blog
saya ada nilai di SisiNya....Amin Ya Rabbal A'Lamin.

13 hours ago · Like · 1 person


(PETIKAN DARIPADA TEMAN FACEBOOK RABEAH MOHD ALI)
4 Ramadhan 1432H
4 Ogos 2011

0 comments:

Post a Comment

 
;