Sunday 19 February 2012

SEDIH KECEWA CINTA TERLUKA BONG FAUZI & RHA NS


AKU.....
CINTA RINDU
GUNDAH GULANA
JATUH TERSUNGKUR
SEDIH KECEWA
DERAIAN AIRMATA
HILANG HALUAN
TAPI........
TETAP BERDIRI
AKU TETAP AKU

~BfAnna ♥♥♥
www.youtube.com
May ~ Cintamu Mekar Di Hati Kau umpama bunga yang mekar di hatiku Ku harap kau mekarlah selama-lamanya Kau umpama bintang menyinari hidupku Ku harap kau teru...
 ·  ·  ·  · 23 hours ago
  • You and 8 others like this.
    • Rabeah Mohd Ali 
      Aku...
      tak mahu luka dilukai
      yang ku mahu cintamu mewangi di hati
      bukan menyakiti hati
      kerna aku tak terdaya untuk disakiti lagi
      laraku tak tertanggung lagi
      jangan setega itu hatimu
      membuat aku terluka dalam kepedihan
      cintaku sesuci embun pagi
      tiada yang lain hanya kau di hatiku
      yang kucinta teramat cinta
      balaslah cintaku keranaNya
      kerna itu lambang cinta sejati
      cinta kita tak ke mana tanpa cintaNya
      kerna kuingin berbulan madu di tasik cinta rindu
      berterusan memadu kasih memadu rindu di Syurgawi
      9 hours ago ·  ·  1
  • (PETIKAN DARIPADA GROUP PUISI ILAHI)
    19 Febuari 2012

0 comments:

Post a Comment

 
;