Sunday 19 February 2012

SEJAK AKU MENGENALIMU KARYA SEINDAH JANJI

  • SEJAK AKU


    Sejak aku mengenali mu
    aku kenali apa itu arti rindu
    apa artinya kasih dan sayang
    dan mengerti apa itu setia...

    Sejak aku mengenalimu..
    begitu singkatnya waktu
    hari-hari ku begitu indah
    tiada arti sepi dan resah

    Sejak aku mengenali mu
    setiap detik bahagia dirasa
    dalam jiwa ini hanya nama mu
    hanya wajah mu dimana-mana..

    Sejak aku mengenali mu
    hati ku berkata...
    engkaulah yang aku cinta
    dan engkaulah jua dihatiku...

    Seindah Janji
    15/2/2012



     ·  ·  · February 15 at 10:32am

    • 6 people like this.

      • Rabeah Mohd Ali Sejak aku mengenalimu
        hatiku bertambah sayang
        cintaku bertambah mendalam
        hari-hari kurinduimu
        hari-hari bayanganmu ada di mana-mana
        percayalah sayang cintaku hanya untuk kamu
        kita akan memadu kasih memadu cinta
        di puncak asmara rindu dikalbu
        dalam redha dan restuNya

        a few seconds ago · 
(PETIKAN DARIPADA GROUP PUISI ILAHI)
19 Febuari 2012

0 comments:

Post a Comment

 
;