Wednesday 19 September 2012

DIGUNCANGKAN DENGAN TSUNAMI SASTRA


  • 注ぎ口デモクラシー

    城壁の壁があった鈍い
    そう頻繁に写真を目撃
    どこの大統領候補者と国会議員


    壁に直面してディスプレイの行が並んでいました
    格安販売で、多くはプラスチック製のステープルのパケットの原価計算
    diperjualkanは、電力を消費する人々を取引

    この民主主義ですか?
    または空腹の腹である人々
    投票ブースには多くの分のトランザクション
    長期的には質入れされたため
    腐敗した指導者を選ぶ
    ので、人々は頭蓋
    Unlike ·  ·  · 4 hours ago
    • You like this.
    • Rabeah Mohd Ali Duhai Pak Naga...
      Aku tahulah kau itu naga
      Tak akanlah bahasa naga yang kau mahu aku baca ye...
      Sekarang ni terangkan apa maksud bahasa nagamu itu?
      Kalau kau tak terangkan 

      aku lari tinggalkan tempat ini
      Lagi pun kau bukan selalu ada di sini
      Aku tahulah kau berendam di Tasik Chini
      Tapi takkanlah tak timbul-timbul ye...
      Hingga berlaku tsunami sastra di sini
      Kau tak angkat tahu
      Kau itu Admin
      Mesti mau tahu...
      Jadilah admin yang selalu turun padang
      Selalu menegur sapa anak buahnya
      Ini tidak 
      Rumah Sastra untuk berdailog
      Bagaikan dilanggar garuda
      Apapun Rumah Dialog Sastra Borneo
      Telah terkenal di Malaysia hehehe
      Jangan marah ye
      Dj itu bilang aku 
      Admin di sini
      Takut dong
      Kena bunuh dengan mu nanti
      Kerana merampas kuasamu...heheehe
      Salah mu juga
      Yang pergi berendam di tasik lama-lama kenapa?
      Mulai saat ini hari-hari timbul dari tasik ok? hehehe
      Jika tak mahu aku tinggalkan tempat ini
      Aku masih di sini
      Kerana kau naga
      Menghormati 
      Persahabatan dua benua bersastra...
    • Rabeah Mohd Ali Ini sastera melayu ke, sastra cina ke...sastera jepun...
      hehehe...di grup ini sedang diguncangkan dengan tsunami sastra!!!
      • Persahabatan dua benua bersastra...
      • Asmira Suhadis 龍的同伴
        同壽命的計算
        我們不就能夠避免
        我們就可以不後悔
        直到永恆。
      • Rabeah Mohd Ali Ini sastera melayu ke, sastra cina ke...sastera jepun...
        hehehe...di grup ini sedang diguncangkan dengan tsunami sastra!!!
      • Rabeah Mohd Ali Dibiarkan orang lain sesuka hati ...puaslah hati kalian bicara dalam bahasa yang orang tak faham....inikah pejuang bahasa melayu???
        pejuang bangsa? Aku bangga dengan kaian berdua...teruskan sampai kapan pun berbahasa cina dan jepun....orang lain tepuk tangan gumbira...hehehe


      (PETIKAN DARIPADA DIALOG RUMAH SASTRA BORNEO)
      19 Sept 2012

0 comments:

Post a Comment

 
;