Tuesday 16 April 2013

NOVEL PUISI CINTA DEMI-NYA (273) CINTA RAKYAT KERANA ALLAH TAALA DARI RAKYAT UNTUK RAKYAT



ALANGKAH INDAH TAKDIR PENCINTAAN KITA
ANDAI KITA SELALU BERSANGKA BAIK DENGAN-NYA

awak...
awak selalulah bersangka baik dengan Tuhan ye
kerana Tuhan mengikut prasangka hamba-NYa
kalau awak bersangka kita bersahabat dan sahabat menjadi jodoh
itulah takdir kita awak...
jika awak dan saya berjodohan
kita jagalah sampai jodoh hingga hujung nyawa ye awak
tak lah sampai mati pun bersama
kalau mati bersama itu sudah suratan takdir juga kita sehidup semati
dan bila awak atau saya yang pergi dulu sebelum awak...
selalulah bersangka baik dengan Tuhan
yang jodoh kita bukan terputus di dunia bila sudah mati
jodoh kita akan sampai di Syuga pula
Saya menjadi bidadari awak
awak menjadi bidadara saya....
alangkah indah takdir percintaan kita kan awak
makanya selalu bersangka baiklah awak....
yakinlah setiap yang baik itu datang dari-NYa
yang khilaf itu dari diri saya sendiri
makanya maafkan saya jika saya ada buat khilaf dengan awak...
sepanjang menjadi rakan fb awak...ye awak....
Sudi tak maafkan saya....
maafkan kami...maafkan kami.....hehehehe awak....
salam santun untuk awak kerana sudi menajdi rakan fb saya...

RATU RIMBA NAIGARA
16 April 2013
Like ·  ·  · Promote · 5 minutes ago · 

WWW

0 comments:

Post a Comment

 
;