Saturday 2 July 2011

SAHABATKU KHALID SALLEH

SAHABATKU KHALID SALLEH

RABEAH MOHD ALI:

Terima kasih saudara Khalid Salleh,
Kerana sudi bersahabat denganku;
Perjuanganmu tak pernah mengalah,
Moga kejayaan sentiasa milikmu.

Sebagai tanda persahabatan sudilah
layari blog saya:

sasterakuduniaku.blogspot.com
bukukreatifpatriotik.blogspot.com
mogaallahredha.blogspot.com

Segala pandangan dan pendapat amatlah dihargai.
Moga Allah saja yang dapat membalasNya. Amin.


KHALID SALLEH:

Insya-Allah ada kesempatan nanti saya layari.

RABEAH MOHD ALI:

Terima kasih saudaraku.  Saya tunggu pendapat
daripada saudara yang saya kagumi sejak dulu lagi.


KHALID SALLEH:

Hehehe... saya biasa-biasa jer tak adapun hal-hal
yang perlu dikagumi dari saya hehehe..
Ok saya nak ke DBP dulu ada apa-apa mesej.


(PETIKAN DARIPADA TEMAN FACEBOOK RABEAH)
27 jUN 2011

0 comments:

Post a Comment

 
;