Wednesday 14 December 2011

HATI MANUSIA CEPAT BERUBAH


Hati manusia cepat berubah,
Hari ini suka esok dan benci,
Kata diluah berpuisi bermadah,
Jika kau berubah kuundur diri.
· · Yesterday at 12:56pm

    • Ruby Md Ali bunyi frust je kak??? sapa??? cer citer....hehehe..
      Yesterday at 1:17pm · · 1
    • Rabeah Mohd Ali Saja...nak beritahu awal-awal ..biar teman fbku faham apa mesej yang ingin disampaikan pada mereka yang sepi tanpa berita...jadi jika kuundur diri...tiadalah mereka marahkanku....hihihi
      Yesterday at 1:19pm · · 1
    • Ruby Md Ali hahaha...
      Yesterday at 1:22pm · · 1
    • Rabeah Mohd Ali Jangan mereka anggap aku ni pemutus talisiraturrahim
      Cuma aku mahu mereka menghargai aku apa adanya...dan aku mengahargai mereka seperti sebutir permata yang amat berharga dalam hidupku...kalau dia sepi dan bisu...adakah aku harus terus menjeruk hati dan rasa duhai adik kembarku Ruby...tolong bilang sama aku ini yang terkeliru....hihihi
      Yesterday at 1:28pm ·

      (PETIKAN DARIPADA WALL RABEAH MOHD ALI)
      15 Disember 2011

0 comments:

Post a Comment

 
;