Friday 16 December 2011

DENGAN LIMPAHAN NUR HIDAYAH KASIHMU TANPA BATAS


  • DENGAN LIMPAHAN NUR HIDAYAH KASIHMU TANPA BATAS

    Tuhan....
    Ku ingin lakarkan sejuta cinta di sejadah
    Tika sujud di sejadah cinta
    Berderai air mata dalam esakkan kalbu
    Terlalu syahdu
    Saat CintaMu terlalu dekat denganku
    Lalu teriakan esakanku kian mendesah
    Hingga terhenti degupan jantungku
    Lidahku kelu namun hati penuh syahdu
    Air mata pengubat rinduku padaMu

    Aku rindu....aku rindu padaMu
    Aku cinta...aku cinta padaMu

    Tiada siapa yang dapat pisahkan cintaku padaMu
    Maha AgungNya CintaMu Tiada bandinganNya
    Dengan sifatMu Yang Maha Pengasih Dan Maha Penyayang
    Terimalah aku sebagai kekasihMu

    Kau Pencipta Cinta
    Kau Pemberi Cinta
    Kau Pengurnia Cinta

    Makanya Ciptakan Cintaku untukMu
    Berilah CintaMu padaku
    Kurniakan CintaMu padaku
    Kerna aku tak pernah jemu memburu CintaMu
    Mengharap cintaMu bertahta di hatiku
    Dengan Belas-Ehsan-Kasih-Mu Yang tanpa batas
    Balaslah cintaku yang tak pernah padam selamaNya padaMu

    Ku takkan berhenti memburu cintaMu
    Ku takkan jemu untuk terus-terusan mencintaiMu
    Selagi jantungku berdegup
    Selagi tarikan nafasku ada
    Selagi itulah cintaku padaMu sentiasa di hati

    Dengan Limpahan Nur Hidayah KasihMu Tanpa Batas
    Dengan Lembayung CintaMu
    Balaslah cintaku
    Balaslah cinta para pencintaMu
    Amin Ya Rabbal A'Lamin

    20 Muharram 1433H (Jumaat)
    16 Disember 2011


    a few seconds ago · Like
    · · 20 hours ago


    • Athaya Nabila likes this.

    • (PETIKAN DARIPADA WALL RABEAH MOHD ALI)
      16 Disember 2011

0 comments:

Post a Comment

 
;