Thursday 15 December 2011

ALLAHU AKHBAR BAGAIKAN TERHENTI JANTUNGKU BERDEGUP

Sebab itu rakanku tak ramai,
Yang penting sama-sama berkomunikasi;
Kalau sibuk aku amat memahami,
Sibuk sepanjang masa sememangnya aku tak memahami.
· · Yesterday at 1:08pm

    • Rabeah Mohd Ali
      Datuk Jem ku memahami kau sememangnya terlalu sibuk
      Tapi yang ku pelik ada juga masa untuk bertanya kabar rakan-rakan fbmu... itu yang buat kutabik....
      Yang paling kuingat kata-katamu
      "Takkanlah dah sedar mati baru nak berjuang"
      Allahu Akhbar bagaikan terhenti jantungku berdegup
      "Ya Allah jangan kau matikan aku sebelum aku capaikan apa yang ingin aku perjuangkan dalam hidupku ini...Sinarkan Nur Hidayah KasihMu padaku dan kepada semua keluargaku... keluarga sahabat-sahabatku ...semua sahabat fbku dan semua yang membaca hasil karyaku. Amin Ya Rabbal A'Lamin"
      13 hours ago ·

      (PETIKAN DARIPADA WALL RABEAH MOHD ALI)
      15 Disember 2011

0 comments:

Post a Comment

 
;