Friday 16 December 2011

JIKA SUDAH TERCATAT CINTA KITA DI LAUHMAHFUZ


  • JIKA SUDAH TERCATAT CINTA KITA DI LAUHMAHFUZ

    Memang dia takdir cintamu
    Sudah tercipta dia untuk kamu
    Tapi kau hadir dalam cintaku

    Ku cuba lari dari cintamu
    Makin kulari bayangan cintamu mengejarku
    Hingga ke hujung dunia kau jejakiku

    Kerna tiada mahu merampas cintanya ke kamu
    Aku lari hingga ke kaki langit biarpun
    bayangan cintamu hilang ditelan senja
    Namun pabila terbitnya mentari cintamu datang lagi
    dan aku tak tahu gimana lagi kubawa diri

    Sampai bila aku harus begini
    Cinta bayanganmu di siang hari
    Cinta bayanganmu hilang di malam hari
    Sampai kapan bila aku harus begini
    Dan aku pasrah
    Aku redha
    Jika sudah tercatat cinta kita di Luhmahfuz
    aku terima kamu apa adanya
    biarpun kau telah memiliki dia

    Maafkan aku kerana mencintaimu
    yang telah ditakdirkan untuk bersamamu
    mencintaimu seumur hidupku

    Karya Rha NS
    16 Disember 2011

0 comments:

Post a Comment

 
;