Tuesday 29 November 2011

IZINKAN KAMI MENGAGUNGKAN KEBESARANMU DI MUKA BUMI INI YA ALLAH

  • Ku berdoa moga Allah berikan aku kesempatan untuk merasai pelukan kasih dan sayang seorang sahabat sesuci hatinya pada Maha Pencipta Bumi dan Langit!
    Ya Allah izinkan aku bertemu dengan sahabatku Mahabbah EI-ahMead agar sama-sama aku dapat meneruskan perjuangan suci menyebar luaskan KebesaranMu di muka bumi ini. Amin Ya Rabbal A'Lamin.
    · · about an hour ago

    • Lina Mohamad Lin likes this.
      • Rabeah Mohd Ali Dan aku berdoa juga agar Allah perkenankan untuk aku bertemu dengan sahabatku yang bernama Lina Mohamad Lin
        Amin Ya Rabbal A'Lamin

        Lina Mohamad Lin sentiasa di hatiku,
        Bersahabat dengannya hatiku ceria,
        Hilang segala dukacitaku,
        Senyumannya saja sudah buatku terasa bahagia.
        35 minutes ago ·


        (PETIKAN DARIPADA WALL RABEAH MOHD ALI)
        4 Muharram 1433H
        30 November 2011

0 comments:

Post a Comment

 
;