Saturday 3 December 2011

YA ALLAH KURNIAKAN AKU SAHABAT YANG SENTIASA MENGAJAKKU KE JALAN SURGAMU


YA ALLAH KURNIAKAN AKU SAHABAT YANG SENTIASA IKHLAS DENGANKU
UNTUK MENGAJAK DAN MEMIMPIN AKU KE JALAN SYURGAMU

Kutertanya-tanya pada diriku adakah aku layak menghuni Syurga?
Sedangkan amalan yang kubuat tak setimpal balasanNya Syurga
Sedangkan dosa setiap hari bertambah bertimbun dengan meningkatnya usia dan mendekatnya kematian
Ya Allah kusentiasa memerlukan Nur Hidayah KasihMu
Kusentiasa memerlukan pengampunan dariMu
Kurniakan aku sahabat-sahabat yang sentiasa ikhlas denganku memimpinku...mengajakku ke jalan SyurgaMu
Sayangilah aku sayangilah mereka...
Hidupkan roh dan jasad kami saling dahagakan ilmu agar sentiasa takut akanMu sentiasa MengagungkanMu Menge-EsakanMu di setiap masa di setiap ketika hingga terhenti nafas...Amin Ya Rabbal A'Lamin
· · 11 hours ago

  • Rans Romeo and Suzanah Azu like this.
    • Rans Romeo Amiiiieen....
      9 hours ago · ·


      (PETIKAN DARIPADA WALL RABEAH MOHD ALI)
      8 Muharram 1433H
      4 Disember 2011

0 comments:

Post a Comment

 
;