Friday 2 December 2011

DOAKANKU UNTUK TERUS MENULIS TERHENTI PENA TERHENTILAH NAFAS



Rabeah Mohd Ali

Seroja apa kabar dirimu ,
Moga kau sejahtera selalu;
Kuhargai kasih sucimu,
Kasihmu terpatri di hatiku.
· · See Friendship · Thursday at 9:11pm ·


    • Bunga Seroja Alhamdulillah tetap aman,damai, ceria selalu Bunda.....hmmm, sama2 kita saling menghargai kasih yang suci...makasih ya kawan, met rehat, moga kita mimpi-mimpian.
      Yesterday at 1:45am · · 1

    • Rabeah Mohd Ali Macam mana dengan blog bunda...selalu menatapinya ke ...atau tak sudi baca hasil karya bunda....hihihi salam rindu dan sayang yang tak pernah jemu dari benua Malaysia.
      10 hours ago · · 1

    • Bunga Seroja Hehehe...malam bunda.... Bunga tak pernah jemu baca Karya karya bunda....
      sebab dari karya bunda itulah Bunga dapat Ilmu yang sangat bermanfaat bagi diri bunga, dari bundalah Bunga belajar bersyair dan puisi-puisi yang bermakna, makasih banyak ya bunda Rabeah,, kaulah Sahabat yang murah hati walaupun jauh dipandang mata, tapi selalu terselip dalam hati kelopak Bunga Seroja...hehehe...salam sayang buatmu Bunda..

      10 hours ago · · 2

    • Rabeah Mohd Ali Terima kasih kerana sudi menghargai karya bunda...karya bunda adalah lambang kasih sayang bunda untuk semua pembaca alam maya yang bunda kenal atau tidak untuk masa kini atau akan datang ...atau tika bunda sudah tiada di bumi ini... pada sahabat-sahabat bunda yang berkomunikasi dengan bunda ...bunda abadikan di blog bunda juga tanda kenangan abadi yang terindah bahawa mereka pernah bersahabat dengan bunda dan sudi berkomunikasi dengan bunda...justeru setiap sahabat bunda adalah amat penting bagi bunda ....kerana inilah matlamat bunda bersahabat dengan mereka saling bertukar-tukar idea dan pendapat secara tidak langsung. Dan dunia penulisan adalah bidang yang amat bunda minati dan sudah tidak dapat dipisahkan lagi dengan diri bunda ...Insya-Allah selagi izinNya bunda berkarya...bunda akan terus berkarya...doakan bunda ye...agar bunda terus semangat untuk menulis dan terus menulis hingga terhenti pena terhentilah nafas.
      9 hours ago · · 1
    • Bunga Seroja Mudah-mudahan di setiap bait kata dan syairnya Allah Swt. Menghujamkan hidahnya kepada Bunda Rabeah, untk menjadi cermin amal bagi setiap insan.... Amiin Ya Robal'alamiin.
      2 hours ago · · 1
    • Rabeah Mohd Ali
      Amin Ya Rabbal A'Lamin
      Moga apa yang bunda karyakan mendapat Nur Hidayah KasihNya untuk diri bunda sendiri dan sesiapa yang sudi membacanya ,
      Amin Ya Rabbal A'Lamin
      Bunda amat terharu pabila nanda seroja sudi membaca dan menghargai hasil tulisan bunda...sejuta terima kasih untukmu... kehadiranmu di hatiku tanpa jemumu membuatkan kusyukuri lalu kuukir kasihmu di hatiku selagi nyawaku ada!
      Kasihmu kasihku moga Allah Redhai SelamaNya.
      about an hour ago ·
    • Bunga Seroja Amiin amii Ya Robbal'aalamiin.
      about an hour ago · · 1
    • Rabeah Mohd Ali Amin Ya Rabbal A'Lamin
      a few seconds ago · · 1


    (PETIKAN DARIPADA WALL BUNGA SEROJA)
    7 Muharram 1433H
    3 Disember 2011

0 comments:

Post a Comment

 
;