Wednesday 30 November 2011

KUIMPIKAN DARI DULU HINGGA KINI SELAGI NAFASKU ADA

Assalamualaikum...
Salam Silaturrahim
Salam perkenalan dariku untukmu
Terima kasih kerana sudi hadir dalam karyaku
Aku amat menghargainya
Biarpun ku cuma kenal bayanganmu
Tapi percayalah jika nawaitu kuberkarya ingin mendapat redhaNya
Hendaknya apa yang diilhamkan itu memberi hidayah padaku dan pada semua yang membacanya
Siapalah aku untuk membicarakan sesuatu perkara
Tanpa izinNya terus terang aku katakan aku tak bisa membariskan walaupun satu perkataan
Tak pernah terlintas di hatiku untuk mengatakan aku adalah insan yang paling sempurna dan paling baik di dunia ini
Tak pernah aku mengatakan akulah penghuni Syurga
Dan mengatakan sesiapa yang bersahabat denganku adalah penghuni Syurga juga
Siapalah aku untuk mengatakan itu semua...hanya pada Allah aku berserah
Cumanya aku bercita-cita menjadi hambaNya yang baik dan impikan Syurga untuk
penyambung kasih sayang dengan orang-orang yang pernah kusayangi di dunia ini
Salahkah! Berimpikan dan mengharapkan impianku Allah Kabulkan...tak salahkan...
Cuma yang ada di hatiku ingin menjadi hambaNya yang baik
Baik pada Allah
Baik pada semua hambaNya
Berkasih sayang hanya semata ingin mendapat redhaNya
Itu saja yang kuimpikan dari dulu hingga kini dan selagi nafasku ada...
· · 5 hours ago

  • Suzanah Azu likes this.

    (PETIKAN DARIPADA WALL RABEAH MIHD ALI)
    4 Muharram 1433H
    30 November 2011

0 comments:

Post a Comment

 
;