Wednesday 28 September 2011

DUNIAKU SASTERAKU


DUNIAKU SASTERAKU

Aku tak tahu kenapa aku minat menulis... sejak kecil lagi aku menulis tapi masa tu aku suka bercerita...semasa bercerita idea datang secara spontan...menulis merupakan jiwaku...minatku yang terlalu amat mendalam...aku bukanlah pandai seperti mereka yang bijak pandai...tapi dah aku suka menulis...tak menulis rasanya jiwaku mati..hidupku kosong...bila dah pegang pena...susah pula hendak berhenti...itu yang payahnya...kerana sudah terlalu minat...aku tak hiraukan itu semua...yang penting aku suka dengan duniaku...dunia karyaku dunia sasteraku. Terpulanglah samada orang baca atau tak. Terpulanglah samada mereka sukakan karyaku atau tak...yang penting aku minat dengan duniaku....iaitu Duniaku Sasteraku.

Karya Rha NS
28 September 2011
· · 3 hours ago near Kuala Lumpur

0 comments:

Post a Comment

 
;