Friday 27 April 2012

SALAM SELASIH BERBUAH KASIH




  • Putri Rimba shared Putra Rimba's photo.
    ♥♥♥.......tiba-tiba jer hati ku ini teringatkan mu.....kenangan terindah dengan mu tak kan ku lupakan sayang walaupun kita tak lagi bersama.......♥♥♥
     ·  ·  · 12 hours ago · 
    • You like this.
      • Rabeah Mohd Ali Salam selasih berbuah kasih,
        Salam kasih berbuah rindu;
        Apa nak harap rindu mu kasih,
        Sudah tak sudi membalas rindu.
        12 hours ago · 
  • Rabeah Mohd Ali shared Saya harap awak tau saya still sayangkan awak'sphoto.
    Akan kuatkan kaki untuk melangkah
    lalu kupijak duri yang menanti
    Akan kukaburkan mata untuk meratap
    Pada debu yang pastinya hinggap
    kuharap senang dalam berjuang
    Bagaikan rindukan bulan di waktu siang
    Jalan tak seindah tatapan mata
    pangkal yang jauh penghujung belum tiba..
     ·  ·  · 12 hours ago · 
    • You like this.
      • Rabeah Mohd Ali BIAR KITA SAMA-SAMA SAYANGKAN ALLAH

        Saya akan setia sayangkan awak jika awak Sayangkan Tuhan
        Melebihi awak sayangkan saya
        Jika awak sayangkan saya ...saya akan tinggalkan awak
        Tapi jika awak sayangkan Tuhan melebih sayang awak ke saya
        Barulah saya boleh setia pada awak sampai cinta kita hingga ke Syurga-Nya
        Makanya awak mesti sayang Tuhan melebihi awak sayang saya
        Cinta saya ada di situ ...
        Itulah jika awak nak tahu
        Bagaimana nilainya kasih sayang saya ke awak
        Duhai Putra Arjunaku
        Biar kita sama-sama sayang Allah
        Biar kita sama-sama cinta keranaNya
        Biar kita sama-sama masuk Syurga-Nya
        Aamin Aamin Aamin Ya Rabbal A'Lamin

        Karya Putri Rimba:
        28 April 2012
        12 hours ago · 
      • Putra Rimba Kelemahan manusia adalah membuat kesalahan, tapi kekuatan terbesar manusia adalah belajar dari kesalahan itu...♥♥♥
        11 hours ago · 
      • Rabeah Mohd Ali Makanya kesalahan mu putra...meninggalkan cintaku demi putri yang lebih cantik dariku...huhuhu
        11 hours ago · 
        (PETIKAN DARIPADA WALL PUTRA RIMBA & PUTRI RIMBA)
        27 April 2012

0 comments:

Post a Comment

 
;