Sunday 20 May 2012

WHEN IS MY OWN COMPANY CALLING




  • WHEN IS MY OWN COMPANY CALLING

    Aku sesungguhnya adalah
    aset perusahaan yang buruk.

    Sebab..,
    aku bekerja dengan penuh semangat
    berdedikasi tinggi
    loyalitas yang hebat
    inovasi tiada henti
    penuh ide
    serta motivator yang briliant.

    Selama semua itu
    kupersembahkan untuk orang lain
    dan membuat perusahaannya semakin besar,
    aku adalah aset yang buruk
    untuk diriku sendiri.

    Medan, 20 05 2012
    Abdul Malik.
     ·  · 23 hours ago · 
    • You, Werdys Kalbary and 2 others like this.
      • Rabeah Mohd Ali MOGA ASETKU ADA NILAIAN DI SISI-NYA

        Aku tak mahu menjadi aset yang buruk
        untuk diriku sendiri
        jika aku berniat begitu
        lebih baik aku mati daripada hidup!

        Aku mahu menjadi aset yang baik
        untuk diriku sendiri
        dan aset ini nanti
        akan kutinggalkan
        untuk semua
        mereka yang pernah kusayangi
        tika aku berhidup di dunia ini
        tanda aku pernah hidup di dunia ini
        tanda aku sayang pada penghuni bumi ini

        moga asetku ini ada
        nilaian di Sisi-Nya
        Aamin Ya Rabbal A'Lamin

        PUTRI RIMBA NIAGARA
        21 Mei 2012
        2 seconds ago ·

        (PETIKAN DARIPADA GRUP KEBUN SASTRA)
        21 Mei 2012

0 comments:

Post a Comment

 
;