Tuesday 22 May 2012

SAHABATKU SAYANG KUMINTA TERUSLAH BERPUISI DAN BERPANTUN DI 'LUAHKAN HATIMU SEHINGGA KAU TENANG' SAYA SUKA KARYA-KARYAMU




seribu kali kucoba menghindari
seribu kali ku coba tak kembali
namun hatiku kian pasti
menatap cintamu dalam cintaku yang semu
 ·  ·  · 2 hours ago
  • You and 5 others like this.
    • Rabeah Mohd Ali menatap cintamu dalam cintaku yang semu
      ku terbayang wajahmu duhai Fatma Wati nan ayu
      kata-katamu buatkan kurindu padamu
      bila lagi hendak ketemu
      (hehehehe)
      2 hours ago ·  ·  1
    • Mokhtar Petah Lelaki iu mencari Allah. Wanita itu mencari Allah. Mereka tidak tahu, Allah melihat tubuh dan jiwa mereka. "Mintalah kepadaKu, necaya Aku kabulkan' ' Firman Allah.
      2 hours ago ·  ·  1
    • Rabeah Mohd Ali Lelaki itu mencari Allah
      Wanita itu mencari Allah
      Lelaki dan wanita itu saling mencintai kerana Allah
      Untuk bersama mencari jalan-jalan Nur Ilahi
      2 hours ago ·  ·  1
    • Fatma Wati Rabeah Mohd Ali saya jadi rindu padamu
      Entah bila kita bisa bertemu
      Senyumku selalu untukmu
      Karena wajahmu pun ayu
      2 hours ago ·  ·  1
    • Fatma Wati Mokhtar Petah @ Lelaki itu mencari Allah, Perempuan itu juga mencari Allah....dan saya yakin saya juga mencari Allah....terima kasih bapak...atas nasehatnya....
      2 hours ago ·  ·  1
    • Rabeah Mohd Ali Duhai Fatma kita saling rindu-rinduan
      Biarpun kita terpisah benua
      Namun pecayalah ku selalu rindu bayangan
      Bayanganmu tak kunjung tiba
      2 hours ago ·  ·  1
    • Rabeah Mohd Ali Duhai fatma senyummu penawar dukaku
      Senang banget kau suka padaku
      Percayalah ku sayang kamu
      Sejak mula kukenalimu sayangku
      2 hours ago ·  ·  1
    • Fatma Wati Rabeah Mohd Ali sahabatku sayang
      Aku sungguh suka dengan semua karya-karyamu
      Wajahmu ayu dan cantik sekali bagiku
      Aku rindu padamu dan sangat rindu
      2 hours ago ·  ·  2
    • Rabeah Mohd Ali Kita diketemukan untuk saling sayang menyayang
      Bukan untuk saling melupakan
      Ku tak tega berpisah denganmu sayang
      Kebaikanmu selalu diingatan
      2 hours ago ·  ·  1
    • Fatma Wati Rabeah Mohd Ali sahabatku sayang
      Dulu aku pernah ke negaramu selama 9 tahun sayang
      Tapi sayangnya aku tak tahu dimana dirimu menghilang
      Seperti bayang-bayang kau hilang dan aku tergamang...
      2 hours ago ·  ·  1
    • Rabeah Mohd Ali Kita sudah saling sayang menyayang
      Kita patrikan dengan sejujurnya sayang
      Agar ikatan kita selamanya sayang
      Percayalah kau sahabat yang kusayang
      2 hours ago ·  ·  1
    • Rabeah Mohd Ali Betul ke kau pernah ketemuku sayang
      Maafkan aku kerna melupakan mu sayang
      Khilafku tidak menghargaimu sayang
      Kuhulurkan tangan mohon kau maafiku sayang
      2 hours ago ·  ·  1
    • Fatma Wati Rabeah Mohd Ali aku rindu setulus hati
      Aku ingin bertemu walau kutahu hanya mimpi
      Terkadang gundah hati kusapa dan kubawa berlari
      Agar hilang segala sekatan di dalam hati ini.....
      2 hours ago · 
    • Rabeah Mohd Ali Insya-Allah kita kan bertemu nanti
      Biarpun sekadar di alam mimpi
      Sekarang pejamkan matamu duhai yang disayangi
      Kuterbang mendapatkanmu dengan Kuasa Ilahi
      2 hours ago ·  ·  1
    • Fatma Wati Rabeah Mohd Ali sahabatku yang jauh di negeri mimpi
      Aku ingin katakan walau hanya dalam sunyi
      Bahwa aku ingin sekali dapat bersemadi di hati
      Merajut benang kasihmu yang abadi serta Islami....hebat....
      2 hours ago ·  ·  1
    • Rabeah Mohd Ali Fatma Wati yang baik budi
      Persahabatan ini amat berarti
      Kau dan aku sehidup semati
      Jalinan kasih mu kasihku yang abadi

      hehehehe
      Tahniah Fatma Wati pandai berpantun rupanya ye
      Ada bakat terpendam ni....hehehehe hebat....
      30 minutes ago ·  ·  1
    • Fatma Wati Rabeah Mohd Ali @ sahabatku sayang kuminta teruslah berpuisi dan berpantun di "Luahkan Hatimu Sehingga Kau Tenang".....saya suka dengan karya-karyamu....jangan pergi dariku ya.....
      26 minutes ago ·  ·  1
    • Rabeah Mohd Ali Selagi kau sudi menyayangiku
      Karya-karyaku sentiasa di hatimu
      Ku tak akan pergi darimu
      Karena hatiku dan hatimu udah berpadu
      (hehehhehe)

      Salam sayang untukmu Fatma Wati
      Salam abadi salam setulus hati
      Kau sentiasa di hati ini
      Kusayangmu selagi kau menghargai kasih ku ini

      Yang ingin berteman dan setia menyayangimu
      Setulusnya kasih daripada sahabatmu di benua Malaysia
      Rabeah Mohd Ali
      Putri Rimba Niagara
      22 Mei 2012
      2 minutes ago · 
  • (PETIKAN DARIPADA GRUP LUAHKAN HATIMU SEHINGGA KAU TENANG)
  • 22 Mei 2012

0 comments:

Post a Comment

 
;