Saturday 26 May 2012

DI BULAN REJAB YANG MULIA AKU MOHON DIMAAFKAN ATAS SEGALA KESALAHANKU




OMBAK RINDU KU RINDUKAN KAMU!

Assalamualaikum wr wb...
Ombak rindu
Aku rindukanmu
Aku kehilangan cintamu
Aku rindu bayangan mu selalu
Di pantai ombak rindu
Aku tak jemu menunggu bayanganmu
Tapi tidak juga muncul dikau
Duhai ombak rindu
Adakah kau merajuk ombak rindu
Baru aku gila bayang dengan mu
Kau menghilang entah di mana
Apa salahku ombak rindu yang tercinta
Candamu selalu ada di hatiku
Dan aku senang banget
Kita saling bergurau senda
Seperti dulu lagi...
Tapi entahlah
Ini entah apa mimpimu kau muncul
Sejujurnya aku tak tega kehilangan mu ombak rindu
Jika aku ada kesalahan puisiku padamu ombar rindu
Aku mohon dimaafi ye...
Aku mengaku kesalahanku
Kerana aku insan yang tak pernah sempurna
Duhai ombak rindu
Kalau nak merajuk jangan lama-lama ye...
Nanti saya tak tahan menanggung beban rindu...
Aku rindu mu ombak rindu

Kawan-kawan ombak rindu maafkan aku ye
Kerana telah melukakan hati kalian semua
Di bulan Rejab yang mulia ini
Aku mohon dimaafkan
Segala kesalahanku
Samada sengaja atau
Tak sengaja...
Percayalah dalam hati ku ini
Cuma ada kamu
Yang sentiasa kurindu
Salam teramat kasih dariku
Putri Rimba Niagara
25 Mei 2012
 ·  ·  · Yesterday at 7:04pm

  • Werdys Kalbary and 4 others like this.
  • (PETIKAN DARIPADA GRUP LUAHKAN HATIKU SEHINGGA KAU TENANG)
    26 Mei 2012

0 comments:

Post a Comment

 
;