Monday 12 November 2012

CINTA DURIAN



  • KARYA RATU RIMBA NIAGARA
    12 November 2012
    Like · · · a few seconds ago

  • assalamualaikum...rahayuu

    semoga kelak indonesia juga sebagai negara pengexport hasil buah buahan.....
    assalamualaikum...rahayuu

semoga kelak indonesia juga sebagai negara pengexport hasil buah buahan.....

    • You like this.
    • Purwodhoho Kediri amiien insyaalloh ......masih banyak hal yang dikerjakan, dan akan dikerjakan....
    • Ratu Rimba Niagara Moga suatu masa nanti hamba dapat pergi ke dusun durian ini.
      Salam sukses dari Malaysia...
    • Ratu Rimba Niagara CINTA DURIAN

      musim durian datang lagi
      aku suka... aku suka... aku suka...
      aku suka durian
      buah kegemaran keluargaku...
      teringat di zaman kecil
      aruah ayahku bawa aku
      ke dusun durian
      ayah memborong buah durian
      buah durian yang banyak itu
      di agih-agihkan kepada kami 10 beradik
      dapat 5 biji seorang
      hingga aku sorok di almari
      takut dicuri adikku yang gila durian juga
      sorok punya sorok
      hingga terlupa hendak makan
      lalu busuk
      aku ketawa sendiri
      akibat suka makan durian
      yang teruknya
      bila mereka tanya
      siapakan calun suamiku
      kukatakan yang punya dusun durian
      waduh malu aku
      jatuh cinta kerana ada dusun durian
      kalo gitu bukan jatuh cinta pada orangnya
      pada dusun duriannya
      waduh jadi bingung aku dech....
      suka durian jatuh cinta kerana durian
      hehehehe

      KARYA RATU RIMBA NIAGARA
      12 November 2012
    • ‎(PETIKAN DARIPADA WALL GRUP PENYATUAN KERABAT DIRAJA DAN KELUARGA
      BESAR JAMBI)
      12 November 2012

0 comments:

Post a Comment

 
;