Thursday 1 November 2012

DIMAKLUMKAN AKU KURANG TATAKRAMA...AKU BUKAN ORANG PENDIDIKAN PERJUANGANKU HANYA DIAM



Ratu Rimba Niagara shared Angin Segara's photo.
Unlike · · Promote ·
  • You like this.
  • Ratu Rimba Niagara Hidup lah seperti lima jari,,,kalau bersatu,,akan jadi kekuatan..
    By: Angin Segara
  • Ratu Rimba Niagara Hidup lah seperti lima jari,,,kalau bersatu,,akan jadi kekuatan..
    Tapi jariku cacat cuma ada empat jari ...
    Moga kamulah yang melengkapkan jadi lima jari...
    Bisakah kau dermakan jarimu yang satu itu ke aku?
    Jika benar kamu sahabat sejatiku?
    Monday at 7:38pm ·
  • Ratu Rimba Niagara Angin Segara:
    Jemari kanjeng ratu banyak menggoreskan keindahan nusantara dan brunei darussalam..Rasanya tak pantas aku menjadi pelengkap darmamu...
    Engkau menyanjungku sbagai sahabat sejatimu..
  • Ratu Rimba Niagara Angin Segara:
    Mohon dimaklum kalau aku kurang tatakrama,,,aku bukan orang pndidikan,,,perjuanganku hanya diam...
    Trimakasih mau bertegur sapa dnganku...Salam persaudaraan dan hormatku untukmu..

    Ratu Rimba Niagara


    untuk pengetahuanmu juga aku pun bukanlah orang yang pandai ...
    demi perjuanganku dalam dunia penulisan aku cari kawan yagn sudi memberi sokongan/dukungan
    dalam apa yang kuperjuangkan...kalau sekadar suka-suka atau mengumpat keji orang aku tak bisa...

    Angin Segara

    Alhamdulillah smoga kita bisa sehati...

    Ratu Rimba Niagara

    Terima kasih kerana sudi bersobat denganku
  • Ratu Rimba Niagara Assalamualaikum sobatku di benua Indonesia
    Apa kabarmu di sana moga sihat saja
    Terima kasih kerana sudi bersobat denganku
    Kenang daku dalam doamu...

    (PETIKAN DARIPADA WALL ANGIN SEGARA)
    1 November 2012

0 comments:

Post a Comment

 
;