Friday 25 November 2011

DALAM HATI ADA TAMAN DALAM HATI ADA IKAN BATU


Datuk Jem

Yang mana sahabat dalam hati ada TAMAN suka la.Saya ni dalam hati ada kolam pancing je.Ikan yang ada pun ikan batu yang orang tak makan....
· · 23 hours ago ·

  • You and 16 others like this.


    • Kasim Ibrahim ORi hahahaa...datuk2...
      23 hours ago · · 1

    • Chenta Qaseh Ezza adoiyaiiii!!!~
      21 hours ago · · 1

    • Rabeah Mohd Ali Jika dalam hatimu ada kolam pancing
      Pulak tu hanya ikan batu je ada ...tak pe
      Asalkan jangan hatimu membatu dan membisu
      Pasti kawan-kawanmu makan hati berulam jantung...hihihi

      20 hours ago · · 1

    • Kartina Francis haaa,yang.ada kolam lah orang suka DJ...mesti ramai yang nak cuba nasib memancing kan kan kan...ehehehehe.... :D
      20 hours ago · · 1

    • Janah Jo ‎>>>>perli nampak....hehehehe...siapa tak suruh buat taman...asyik buat cool ajerrr.....janah jo buat taman tuu biar ceria tak sunyi gitu Datuk Jem...alahai...meh tah kita buat taman bersama-sama...jangankan taman...samua pun boleh...setuju takkk datuk..jangan majuk yerrr..senyum plse.....cayanggggg Datuk...
      20 hours ago · · 1

    • Sofia Salleh ikan duyung .......ada!!!!!!!!!!
      19 hours ago · · 1

    • Qaseh Ellyza Ellyza kan sedang bercucuk tanam bunga rose pink dalam taman Datuk tuuu..... ;))
      19 hours ago · · 1

    • Datuk Jem Wow!!!Terkejut saya Qaseh Ellyza.....Terharu.
      17 hours ago ·

    • Datuk Jem Janah Jo saya baru nak belajar nie...hehehe..
      17 hours ago · · 1

    • Amy Aminah tak kira ada taman ke..ada kolam ke....jangan dalam hati takde hati dah la....
      16 hours ago · · 1

    • Janah Jo ‎>>ikan batu pun tak dapat dimakan...tapi dapat juga buat perhiasan mata memandang...dihias diatas meja...jadi tatapan mata terus ke hati.....unik tuuu Datuk Jem..mana tahu dapat jadi ubat dan penawar...jika dah dalam hati ada kolam dan pancing..nampak gaya..dah ada green light nii suruh siapa wanita yang bertuah dapat memancing hati datuk tuu...hehehehe...siap-siap jerr lahhhh jangan tak terpileh sudah...dan bila ada tuu..dah boleh " DI HATI ADA TAMAN"..kwang...kwang...kwang..happy jangan tak happy yerr..selamat pagi Jumaat...mana tahu masin mulut JJ tersangkut mata kail tuu...wahai wanita siapa yang pandai memancing tuu silakan ge kolamm dihati Datuk yerrr...pancing lahhh sampai jaya...salam.
      10 hours ago · · 1

    • Irene Kim Irene biar lah saya jadi ikanya..jadi ikan batu pun tak kisah..
      7 hours ago · · 1

    • Rush Cash Salam Datuk. Kat Tawau orang makan Ikan Batu gak. Asal pandai masak. Saya pernah cuba, fullamak. Tak caya ikan batu pun sodap tau.
      7 hours ago · · 1

    • Irene Kim Irene Rush Cash; ikan batu ada racun..orang semenanjung tak makan ikan ni..!
      7 hours ago · · 1

    • Rush Cash Ya kah? Tapi kat Tawau ni orang kata Ikan Buntal pun ada racun tapi ada yang pandai siangkan ikan tu boleh makan gak. Saya baru tau ikan batu tu ada racun. Tapi camna
      orang tu cun masak ye then kita pun tak apa2? Pelik ni.....hmmmm.

      7 hours ago · · 1

    • Irene Kim Irene ikan batu yang mana satu yah saya tak kenal..!ikan batu ngan ikan buntal ingat kan sama..ikan buntal yang macam belon saya maksud kan ada racun..ikan buntal tak makan..ikan tu..
      5 hours ago · · 1

    • Irene Kim Irene yang saya tahu orang sempurna suka makan ikan buntal..mereka pandai masak kunonya kalau bagi laki makan ..laki dia inda pandai cari amoi lain iyakah tu..ahh..
      5 hours ago · · 1

    • Datuk Jem Wa'salam Rush Cash....Ikan batu mana ada isi,lagi pun badan nya keras....Saya ikan batu ke ikan buntal ke tak makan yang saya makan ikan ais,hihihihi.....Pandai lah Irene Kim Irene....Saya no komen tentang tu,tak pernah cuba.
      5 hours ago ·

    • Rush Cash Ex-Biras saya kerja dengan Jabatan Perikanan Datuk Jem. Betul tu Datuk, memang badannya keras. Tapi mereka kopek macam kulit kerang. Then, dalamnya, ada dagingnya. Kami masa tu pun tergamam bila dihidangkan ikan yang kami makan tu sedap. Bila tanya, kata orang tu, ikan batu @ ikan kepala batu. Tapi sekali itu sajalah makan kira-kira 7 8 tahun lalu. Irene Kim Irene : Ikan buntal dengan ikan batu bukan spesis yang sama. Hehehe....
      5 hours ago · · 1

    • Datuk Jem Kalau cam tu Rush cash saya ke Tawau nanti saya nak mencuba nya.hihihi.
      4 hours ago · · 1

    • Rabeah Mohd Ali Pasti Datuk Jem hanya nak reka je cerita ikan batu tapi...wujud betul-betul ikan batu...ha...sedap pulak tu...moga Datuk Jem dapat menikmati keenakan ikan batu tapi jangan sampai patah gigi udahlah ye...tak dopek den nak nolong....hihihi
      38 minutes ago ·

  • (PETIKAN DARIPADA WALL DATUK JEM)
    25 November 2011

0 comments:

Post a Comment

 
;