Tuesday 22 November 2011

DEMI KEMAJUAN DIRI BANGSA DAN NEGARA KITA



Datuk Jem
Assalamua'alaikum...

"Alhamdulillah....Selesai sudah atucara di Jb ini semua berjalan lancar seperti dirangcang.Sekarang ini rehat sekejap sebelum balik Kuala Lumpur...Terima kasih dari saya buat sahabat  semua kerana banyak memberi sokongan baik dalam perniagaan mahu pun semasa menjalinkan hubungan persahabatan.Saya suka sekali sekiranya anda semua sudi bertukar- tukar pandangan dan pendapat dengan saya demi kemajuan diri bangsa dan Negara kita...
· · 5 hours ago ·

  • You, Ayahanda Chik and 24 others like this.

    • Enna Azlina Datuk Ahmad You are the best la Datuk Jem...terbaik...!!
      5 hours ago · · 1
    • Chenta Qaseh Ezza all da besh Datuk Jem !!~
      5 hours ago · · 1
    • Fid Jay Bee Ye ke bila datang Johor Bharu tak beritahu pun hehehe
      5 hours ago · · 1
    • Sonia Al-Hassan Halibi Congratulation...
      5 hours ago · · 1
    • Yusri Mohd Amin tahniah
      4 hours ago · · 1
    • Datuk Jem Untuk apa Tahniah tu Yusri Mohd Amin....Saya sudah beritahu kat Wall Fid Jay Bee saya ke JB tu..
      4 hours ago · · 1
    • Fid Jay Bee Oo fid tak perasaan la
      4 hours ago · · 1
    • Yusri Mohd Amin tahniah..dapat pingat sempena hari keputeraan sultan johor...hihihihi
      2 hours ago · · 1
    • Rabeah Mohd Ali Sekalung tahniah buat Datuk Jem sahabatku,
      Atas penerimaan pingat sempena Keputeraan Sultan Johor;
      Sikapmu yang sentiasa merendah diri buatkan kuterharu,
      Semangat juangmu tinggi menjadikan kau usahawan yang tersohor.
      2 hours ago · · 1
    • Datuk Jem Masya'allah Puan Rabeah Mohd Ali & Yusri Mohd Amin mana dapat cerite ni,tetiba ja semua mengucap Tahniah saya terkejut ni...
      2 hours ago · · 1
    • Rabeah Mohd Ali Kalau tak betul...mana tahu akan jadi realiti kerana itu satu doa dari kawan-kawan...kalau betul...nampak sangat Datuk Jem ni seorang yang merendah diri...hihihi apapun tahniah untuk kejayaan perniagaan Datuk Jem.
      2 hours ago · · 1
    • Rabeah Mohd Ali Sekarang ni...cuba bilang sama aku...betul atau tak kata si Yusri Mohd Amin tu....katakan sejujurnya...hihihi
      about an hour ago · · 1
    • Haryani Abdul Ghani Rohaizat alhamdulilah....amin..
      about an hour ago · · 1
    • Yusri Mohd Amin ramai orang nampak datukkk...jangan nak berslindung datuk...datuk
      dah masuk istana..saya dah orang terjah..
      about an hour ago · · 1
    • Datuk Jem Saya pergi makan sup kaki ayam lah Yusri Mohd Amin kat Jb,selepas makan saya balik KL..
      49 minutes ago ·
    • Datuk Jem Hahahaha....Datuk jangan dengar kata-kata Yusri Mohd Amin tu..Memandai jer dia.Terima kasih Datuk Mohd Jeffry Rosman secara peribadi saya,saya sudah menganggap Datuk sahabat saya Dunia & Akhirat...
      43 minutes ago · · 1
    • Datuk Jem Benar tu Datuk Mohd Jeffry Rosman apa yang Datuk perkata kan itu.Saya sentiasa berada di belakang Datuk walau susah dan senang..
      38 minutes ago · · 1


  • (PETIKAN DARIPADA WALL DATUK JEM)
    22 November 2011

0 comments:

Post a Comment

 
;