Thursday 3 November 2011

MOGA TERPILIH MENJADI KEKASIHNYA



ALLAH ITU INDAH


Allah itu indah.
Seindah 99 namaNya
Semerdu KalamNya
tak jemu dibaca berulang-ulang kali

Apabila menyebut namaNya
bergetar hati meruntun jiwa
Apabila tidak menyebut namaNya
hati pilu seperti ditusuk sembilu pilu
Apabila membaca KalamNya
wangian cintaNya meresap dalam
roh dan jasad terus merinduiNya
menanti dan menunggu untuk
bertemu denganNya
Moga terpilih menjadi kekasihNya
Amin. Ya Rabbal A’Lamin

Karya: Rha NS
26 Mac 2011
· · 7 hours ago


    • Athaya Nabila Alhamdulillah pagi2 habis sholat bisa berdoa bersama bunda!amin amin amin yaa rabbal'alamin.subhanallah walhamdulillah walaailahailallahuwallahu akbar!
      7 hours ago ·

    • Rabeah Mohd Ali
      YA ALLAH AKU MAHU HIDUP DALAM CINTAMU DAN REDHAMU


      Ya Allah di pagi Jumaat Penghulu Segala Hari
      Dengan Kebesaran KekuasaanMu Yang Tanpa Batas
      Yang Maha Pengasih Lagi Maha Penyayang
      Yang Maha Pengampun
      Yang Memahami Segala Yang Tersirat Di Kalbu
      Yang Maha Pemberi Rezeki

      Ya Allah betapa kerdilnya aku....
      Kau terimalah aku menjadi KekasihMu
      Biarpun ku tahu aku tak layak menjadi KekasihMu
      Amalanku yang setitis ini tidak layakku menjadi KekasihMu
      Aku malu sangat-sangat Ya Allah
      Tapi hatiku berkata
      Kau Tuhan Segala Apa Yang Ada Di Langit Dan Di Bumi
      Yang Maha Pengasih Lagi Maha Penyayang
      Sudilah Kau Balas cinta suciku
      Izinkan aku melakukan segala yang Kau Redhai
      Sebelum aku bertemu denganMu
      Tolonglah aku Ya Allah bantulah aku
      Sinarkanlah Nur Hidayah KasihMu padaku
      Agar aku dapat berhidup dalam cintaMu dan redhaMu

      Amin  Ya Rabbal A'Lamin
       
      6 hours ago · · 1

  • (PETIKAN DARIPADA WALL RABEAH MOHD ALI)
    4 November  2011

0 comments:

Post a Comment

 
;