Thursday 3 November 2011

TUGU CINTA SEORANG PEJUANG


Rabeah Mohd Ali
DI SINI KUPAPARKAN PETIKAN WALL DARIPADA SAHABATKU AWANG KARIM KADIR

RMA atas doa dan perhatianmu terhadap masalah keperluan air bersih didaerah kami; untuk makluman, kerja2 memasang paip sedang dilakukan, mudah-nudahan akan datanglah rahmat Allah dalam tempoh yang dekat ini; sempena menjelangnya pilihanraya...
25 minutes ago · Unlike · 1

Rabeah Mohd Ali Amin...Syukur Alhamdulillah...tika ini terharu sangat-sangat hatiku pada Sahabatku , "Datuk Mohd Jeffry Rosman " Seorang Pemimpin Yang Berjiwa Rakyat. Moga Allah Limpahkan Keberkatan Dalam Hidupnya. Amin Ya Rabbal A'Lamin. Jasanya sebagai seorang pemimpin telah kuabadikan di TUGU CINTA SEORANG PEJUANG ! Termasuk juga namamu duhai sahabatku yang sentiasa tersanjung di hatiku.
18 minutes ago · Like

Awang Karim Kadir Amin dan terima kasih, sahabat...Allah lebih mengerti...
5 minutes ago · Like

Rabeah Mohd Ali Allah Maha Tahu Alam Ghaib...Justeru aku hanyalah bertawakal kepadaNya setelah segala usaha kulakukan demi mendapat redhaNya.
· · See Friendship · 19 hours ago ·

  • Datuk Jem and Arafat Amin like this.
    • Rabeah Mohd Ali Terima kasih Datuk Jem...Moga perniagaanmu bertambah-tambah rezeki masuk melimpah ruah dan diberkatiNya. Amin Ya Rabbal A'Lamin.
      14 hours ago · · 1
    • Rabeah Mohd Ali Tidak lupa juga sampaikan salamku pada Datuk Seri Zaleey, Tuan Adie dan semua ahli YOSC...Salam kemaafan dariku untuk mereka semua...kenangan persahabatan bersama mereka terlalu indah dan telah kuabadikan di blogku tanda kasih sayangku pada mereka semua.
      Kudoakan semoga semuanya berjaya dalam apa yang dicitakan. Biarpun jauh dan terpisah namun hati masih mengingati tiada apa yang perlu disimpan didalam hati melainkan berbakti pada semua.
      14 hours ago · · 1
    • Datuk Jem ‎"Ameen Ya Rabbal A'Lamin...
      14 hours ago · · 1
    • Datuk Jem Insya'allah..Akan sy sampai kan Assalamu'alaikum ini ke Rakan saya Dato Seri Zaleey Jazz & Tuan Adie Adnan....
      14 hours ago · · 1
    • Rabeah Mohd Ali Kalau mereka maafkan aku dan sudi bersahabat denganku ...Insya-Allah kusedekah  pisang ke masjid.
      14 hours ago ·

  • (PETIKAN DARIPADA WALL DATUK JEM)
    4 November 2011

0 comments:

Post a Comment

 
;