Sunday 2 October 2011

SETIAKU HINGGA KE HUJUNG NYAWAKU



SETIAKU HINGGA KE HUJUNG NYAWAKU


PUTERA DUYUNG:

Aku tak heran buahnya masam ke...aku tetap akan menikmati
kemasaman buah tersebut kerana sudah ketentuanNya tapi
aku tak boleh terima jika wajahmu yang manis itu masam
padaku dan pasti aku nangis terus terusan Mas Merah...
kalau boleh biarlah senyumanmu itu sentiasa berseri seperti
sinarnya ekor emas duyungmu itu  cinta hatiku...

PUTERA DUYUNG:

Napa kau diam Mas Merahku...adakah kata-kataku mengguris hatimu...
jika hatimu kuguris luka bererti kuguriskan hatiku sendiri Mas Merahku...



MAS MERAH:


Tidak kau tidak melukakan hatiku ... nanti semakin kau kenali aku
semakin kau akan tahu..aku bukan jenis yang pemarah.. jangan bimbang
aku amat terbuka.


PUTERA DUYUNG:

Kalau gitu...baru senang  hatiku Mas Merah...moga kau dan aku
menjadi kekasih yang paling setia hingga ke hujung nyawaku ...


Karya Rha NS
2 Oktober 2011

0 comments:

Post a Comment

 
;