Tuesday 3 April 2012

ANDAINYA AKU JADI AIR MATA...


  • .
  • Andainya aku jadi air mata ....
    aku kan lahir dari matamu....
    mengalir di pipi mu....
    mati di bibir mu....
    andainya kau menjadi air mata ku...
    aku tak kan menangis kerana aku..
    tak kan kehilangan mu.
     ·  ·  · 13 hours ago
    • You and 5 others like this.
      • Rabeah Mohd Ali Aku tak mahu berairmata kerana berpisah denganmu
        Tapi yang aku mahu kau melamar cintaku agar ku tak menangis
        Kehilanganmu buat selamanya kasih...
        Jika aku kehilanganmu aku rela berairmata darah betapa aku cinta padamu keranaNya bukan kerna darjat dan harta yang kau miliki...
        9 hours ago · 

        (PETIKAN DARIPADA WALL GROUP OMBAK RINDU)
         3 April 2012

0 comments:

Post a Comment

 
;