Sunday 1 April 2012

CINTAMU TIADA LANGSUNG KE ARAH AKHIRAT





  • 31 Mac 2012
     ·  · 10 hours ago
  • ITULAH CINTA YANG HARUS KAU DAN AKU DAMBAKAN KASIH

    Jika cinta mu tak pernah mati untukku
    Sentiasa membara-bara api asmaramu

    Cintaku sentiasa hidup untukmu
    Aku ingin membalas cintamu

    Tapi malangnya
    Cintamu untuk dunia saja
    Tiada langsung ke arah akhirat

    Cinta sekadar indah dunia
    Sekadar perhiasan cinta

    Bukan...bukan...aku tak mahu begitu kasih...
    Yang kumahu cintamu membawa aku ke Syurga

    Pasti cinta kita saling terarah
    Untuk bersama mencari jalan ke Syurgawi

    Agar cinta kita sentiasa mengundang rahmat kasihNya
    Makanya terpatrilah cinta kita hingga ke Syurgawi
    Itulah cinta yang harus kau dan aku dambakan kasih.

    Karya Rha NS
    31 Mac 2012

0 comments:

Post a Comment

 
;