Tuesday 3 April 2012

SYUKURKU DI SEJADAH CINTAMU


          • t,
      • selamat pagi jaga la ombak rindu ku ini sayang.
         ·  ·  · Sunday at 8:30am via mobile
        • You and 6 others like this.


          • Rabeah Mohd Ali Selamat sore Putra Rudyku...
            Ku tunggu rindumu di ombak rindu ini
            Tapi kau sepi tanpa jawapan dan kau
            Sengaja menyepikan rinduku
            Baiklah aku tak mahu merinduimu lagi
            Kerna aku tak mahu terdera merinduimu...hihihi
          • Putra Rudy aduhai hahahaha
            Sunday at 12:35pm via mobile ·  ·  1
          • Rabeah Mohd Ali kenapa aduhai putra rudy..
            Katakan kau sudah memiliki cinta lain? katakan?
            Sebab itu kau hayutkan rinduku dan cintaku di ombak rindu?
            Teganya dikau....?
            Nangis aku tiada siapa yang pujuk....
            Aku benci kamu....benci....!!!!!!
            Ombak rindu aku benci pada putra rudy....!!!!
            hihihihi
          • Putra Rudy aku cinta pada mu aku syg pada mu jagan la kau berkata siperti itu syg hihihi
            Sunday at 12:47pm via mobile ·  ·  1
          • Rabeah Mohd Ali Iye ke..putra rudy...bagaimanakah aku boleh mempercayai kata-katamu itu...aku sudah muak dengan kata-kata manis mu itu...kau selalu menderhaka pada cinta suciku...hari ini kau bilang suka...hari ini kau bilang sayang....hari ini kau bilang cinta...hari ini kau bilang rindu...esok menjelma gadis cantik di matamu....sekelip mata hilang sayang dan cintamu padaku....aku tak tega di permainkan cinta palsumu lagi....pergilah kau dari hidupku ok! hihihi
          • Putra Rudy tada cinta yg murni tada manusia yg sejati tada lg yg ku harap di sini selain bersama mu duhai ke kasih mmg benar cinta ku ta suci namu cinta ku ini kan ku bawa sampai mati hanya dikau yg ku cintai hihihi
            Sunday at 12:59pm via mobile ·  ·  1
          • Rabeah Mohd Ali Aduhai...putra rudyku...
            Biarpun sejuta cinta ada ...
            Kau masih mencintaiku lagi?
            Apa yang menyebabkan kau tak pandang cinta lain...
            Apa yang ada padaku ....
            Kata sayang...hihihi
            Sunday at 1:03pm · 
          • Rabeah Mohd Ali Kalau cantik yang kau pandang aku hodoh
            Kalau muda yang kau pandang aku dah berkedut sejuta
            Kalau harta yang kau pandang aku miskin
            Sudah tiada apa-apa keistimewaan yang ada lagi padaku...
            Janganlah ikutkan hati untuk jatuh cinta padaku
            Baik kau fikir sejuta kali
            Nanti kau menyesal...
            Aku tak mahu kau menyesal
            Justeru sebelum kau menyesal
            Aku rela lepaskan cinta ini
            Biarpun hati terluka
            Kerna aku masih sayangkan kau....
            Demi kebahagiaanmu
            Biarlah aku begini selamanya...hihihi
            Sunday at 1:08pm · 
          • Putra Rudy ku ta pandang itu semua yg membuat ku semakin syg pada mu kau syg jujur setya iklas mencintai ku degan apa ada nya hihihi
            Sunday at 1:21pm via mobile ·  ·  1
          • Rabeah Mohd Ali aduhai...!!!!
            kalau benarlah kau terima aku apa adanya...
            aku nggak tahu apa lagi yang hendak kubilang....
            malainkan aku terimalah cinta sucimu itu...
            bilakah kau mahu datang untuk meminangku...
            kerna aku tak mahu keasyikan cinta ...
            aku suka cinta kita terikat dalam redhaNya
            hihihihi
            Sunday at 1:37pm · 
          • Putra Rudy ku akan datang ke padamu syg hihihi.
            Yesterday at 9:09am via mobile ·  ·  1
          • Rabeah Mohd Ali Betul ke sayangku...
            Aku amat terharu sekali dengan cinta sucimu macam laila majnun gitu...kau saja yang sudi menerima cintaku yang ada di rimba ini...yang lain semuanya nggak mahu katanya aku orang hutan...itu yang menyebabkan mereka lari dari cinta yang kononnya dia agungkan ...terutama si sazalee tu...teganya dia ...dia mahu lari dariku...aku tahulah aku ini dari hutan negeri antah berantah ....aku amat menghargai cinta sucimu itu duhai putra rudy...bilakan kau hendak datang ke istana rimba ini...dah siapkah kau dengan cincin cinta Syurga....hihihi
          • Putra Rudy ta kira siapa diri mu ku benar2 mencintai mu ku akan dantang padamu degan harapan ku bisa hdp bersama mu walau di rimba sekali pon ku ta peduli syg hihihi
            Yesterday at 9:42am via mobile ·  ·  1
          • Rabeah Mohd Ali Iye ke putra ku...tekedu aku kau bilang gitu sayang...macam mana dah beli cincin cinta Syurga untukku sayang...berapa harganya dan di mana kanda beli ye....bukan apa nak pastikan betul kah harga cincin itu...manalah tahu kerana kanda terlalu cintakan dinda sanggup belikan cincin cinta Syurga yang harganya seikhlas hatimu sayang...hihihi
          • Putra Rudy cincin bukan la segala nya walau pon mahal kebahagyan itu bukan terletak di cincin namun di hati kita syg hihihi
            Yesterday at 9:56am via mobile · 
          • Rabeah Mohd Ali Betul katamu sayang...biar pun cuma cincin yang diberikan berdawaikan besi tapi bertahtakan permata hatimu yang ikhlas mencintaiku keranaNya itulah yang kumaksudkan cincin cinta Syurga sayang....cincin cinta Syurga itulah aku aku dambakan sepanjang pencarianku mencari putera cinta ku sayang....dan tak sangka pula kau yang memiliki cinta yang kudambakan sayang....hihihi
          • Putra Rudy cinta yg sejati bukan la dari benda yg mati namun cinta yg sejati ada la di dalam hati walau pon seribu bidadari datang meghampiri namun cinta ku ta perna ku hianati..
            Yesterday at 10:19am via mobile ·  ·  1
          • Rabeah Mohd Ali Ye ke sayang...Syukur aku pada Tuhan atas KurniaanNya pada seorang hambaNya sudi sehidup semati denganku hingga ke SyurgaMu Subhanallah sujudku di sejadah cintaMu!
          • Putra Rudy ku ta kan pernah membohongi diri ku sendiri sayang jujur ku kata kan ku cinta kusayang ke pada mu hihi
            Yesterday at 10:35am via mobile ·  ·  1

            (PETIKAN DARIPADA GROUP OMBAK RINDU)
            3 April 2012

0 comments:

Post a Comment

 
;