Tuesday 30 April 2013

TRANSFORMASI KERAJAAN RIMBA & KOTA , " ATAS DASAR CINTA KERANA-NYA KUTERUSKAN PERJUANGAN INI'



    • selamat pagi cinta

      amarahku reda melihat senyumanmu
      kerlingan mata menyatakan rindu
      bahasa tidak perlu
      kan kau tahu isihatiku...

      jauh kemana kakiku melangkah
      jiwaku terpasung di sini
      bersamamu..

      biarlah semua wajah berpaling
      aku tetap memilih senyummu
      izinkan juga aku senyum
      hanya itu yang mampu

      jom kita menyanyi lagi lagu kita
      " selamat pagi CINTA "

      bukit palah
      300413
      8.30 am
      Like ·  · 6 hours ago · 
    • Ratu Rimba Niagara shared Datuk Mohd Faiz Abdullah Bokhari's status update.
      Ramai yang inbox fb,call ,sms wechat dan seboleh bolehnya cuba bertanya saya dan ingin tahu... apa Parti Politik pilihan saya dan pendapat saya Parti Politik mana yang terbaik dan parti politik mana yang tak betol dan jahat.jawapan saya mudah kepada soalan mereka dan sekali lagi saya ingin tegaskan : hak mengundi...hak setiap individu..dan undi saya adalah rahsia.. saya hormati setiap pendapat anda semua mengenai parti politik pilihan masing masing...tapi atas nama syahadah ... saya dan anda tetap bersaudara walaupon perbezaan ideologi dan kefahahaman politik antara anda dan saya..jujur saya katakan setiap misi & visi serta manifesto tujuan asal mana-mana politik cantik...yang merosakannya cara pembawakan & lari dari matlamat sebenar perjuangan kerana kepentingan individu-individu tertentu...jadi pilih yang terbaik untuk tanahair kita...
      Unlike ·  ·  · Promote · 7 hours ago · 
      • You like this.
      • Ratu Rimba Niagara PIALA PERDANA MENTERI DINOBATKAN OLEH RAKYAT MALAYSIA

        Parti apa yang dipilih oleh rakyat Malaysia...Perdana Menteri itulah yang mendapat PIALA PEMIMPIN dinobatkan oleh rakyat Malaysia..pasti itu adalah pilihan tepat. Pilihan rakyat tidak salah memilih
         kerana rakyat memilih daripada mata hati...mata hati tak pernah menipu...pasti tika itu ada perubahan demi perubahan yang dilakukan oleh Perdana Menteri..rakyat Malaysia tika itu pasti tersenyum indah kerana sudah tiada yang kabur-kabur lagi semuanya jelas sepertimana yang dikehendaki rakyat Malaysia.

        'KURA-KURA DALAM PERAHU.
        PURA-PURA BUAT TAK TAHU;
        SUDAH MASANYA TIBA PRU,
        KUASA RAKYAT SEBAGAI PENENTU' 

        UNDI JANGAN TAK UNDI,
        UNDI RAKYAT AMAT BERHARGA;
        DEMI MASA DEPAN GENERASI,
        LAMBANG KESEJAHTERAAN NEGARA.

        KEKALKAN KEMERDEKAAN NEGARA KITA,
        JANGAN BIARKAN KITA MEMUSNAHKAN SENDIRI;
        PEMIMPIN DICARI YANG UTAMAKAN NEGARA KTIA,
        SELAIN DARIPADA ITU HANYALAH KEPENTINGAN SENDIRI.

        RAKYAT DAN PEMIMPIN BERSATU HATI,
        MAHUKAN NEGARA AMAN SEJAHTERA;
        MENJADI PEMIMPIN UNTUK NEGARA DICINTAI,
        RAKYAT MAJU NEGARA AMAN SEJAHTERA. 

        RATU RIMBA NIAGARA
        30 April 2013
  • Ratu Rimba Niagara shared Datuk Mohd Faiz Abdullah Bokhari's status update.
    Ramai yang inbox fb,call ,sms wechat dan seboleh bolehnya cuba bertanya saya dan ingin tahu... apa Parti Politik pilihan saya dan pendapat saya Parti Politik mana yang terbaik dan parti politik mana yang tak betol dan jahat.jawapan saya mudah kepada soalan mereka dan sekali lagi saya ingin tegaskan : hak mengundi...hak setiap individu..dan undi saya adalah rahsia.. saya hormati setiap pendapat anda semua mengenai parti politik pilihan masing masing...tapi atas nama syahadah ... saya dan anda tetap bersaudara walaupon perbezaan ideologi dan kefahahaman politik antara anda dan saya..jujur saya katakan setiap misi & visi serta manifesto tujuan asal mana-mana politik cantik...yang merosakannya cara pembawakan & lari dari matlamat sebenar perjuangan kerana kepentingan individu-individu tertentu...jadi pilih yang terbaik untuk tanahair kita...
    Unlike ·  ·  · Promote · 7 hours ago · 
    • You like this.
    • Ratu Rimba Niagara PIALA PERDANA MENTERI DINOBATKAN OLEH RAKYAT MALAYSIA

      Parti apa yang dipilih oleh rakyat Malaysia...Perdana Menteri itulah yang mendapat PIALA PEMIMPIN dinobatkan oleh rakyat Malaysia..pasti itu adalah pilihan tepat. Pilihan rakyat tidak salah memilih
       kerana rakyat memilih daripada mata hati...mata hati tak pernah menipu...pasti tika itu ada perubahan demi perubahan yang dilakukan oleh Perdana Menteri..rakyat Malaysia tika itu pasti tersenyum indah kerana sudah tiada yang kabur-kabur lagi semuanya jelas sepertimana yang dikehendaki rakyat Malaysia.

      'KURA-KURA DALAM PERAHU.
      PURA-PURA BUAT TAK TAHU;
      SUDAH MASANYA TIBA PRU,
      KUASA RAKYAT SEBAGAI PENENTU' 

      UNDI JANGAN TAK UNDI,
      UNDI RAKYAT AMAT BERHARGA;
      DEMI MASA DEPAN GENERASI,
      LAMBANG KESEJAHTERAAN NEGARA.

      KEKALKAN KEMERDEKAAN NEGARA KITA,
      JANGAN BIARKAN KITA MEMUSNAHKAN SENDIRI;
      PEMIMPIN DICARI YANG UTAMAKAN NEGARA KTIA,
      SELAIN DARIPADA ITU HANYALAH KEPENTINGAN SENDIRI.

      RAKYAT DAN PEMIMPIN BERSATU HATI,
      MAHUKAN NEGARA AMAN SEJAHTERA;
      MENJADI PEMIMPIN UNTUK NEGARA DICINTAI,
      RAKYAT MAJU NEGARA AMAN SEJAHTERA. 

      RATU RIMBA NIAGARA
      30 April 2013



Like ·  · 
  • Braja Azzena and 4 others like this.
  • Ratu Rimba Niagara Bahasa jin hanya mereka yang terpilih dapat memahaminya
    Bilamana khashaf hati disinarkan-Nya
    Apabila Kun Fayakun
    Semuanya bisa
    Sebab itu singgasana puteri balqis sebelum berkedip mata 
    Sudah ada didepan mata...nabi Allah Sulaiman... 

    Sedang mengarang di istana rimba niagara ...duhai raja rimba...hehehe




www

0 comments:

Post a Comment

 
;