Thursday 22 September 2011

DATO' SERI ZALEEY JAZZ , ' KE MANA HILANGNYA WARNA PELANGI?'

Datuk Mohd Jeffry Mohd Rosman:

Salam YOSC, apa khabar semua rakan rakan..saya terfikir
sejenak untuk berundur sebagai pengasas YOSC ini kerana
bagi saya sudah ada orang baru di dalam pentadbiran YOSC ini..
saya bagi peluang lah pada meka untuk terajui kelab ini walaupun
belum terdaftar lagi..inilah satu keputusan berat saya, harap semua
akan menerima kerana saya rasa kehadiran saya disni sudah tak diperlukan
lagi ..tepuk dada tanyalah selera..

Like · · Follow Post · 15 hours ago

Astaghfirullah Alazim, Dato Seri Zaleey Jazz, Baitbaitcyentah
Mislina Aqhlatuz and 11 others like this.

Rizali Masri malam-malam sudha terbaca berita sedih..
kenapa ni datuk..

15 hours ago · Like · 1 person

Datuk Mohd Jeffry Rosman Salam rizali, ini bukanlah berita sedih
tetapi saya berpendapat nak beri ruang untuk kaum muda mudi
kendalikan group ini..jadi biarlah mereka terajui kelab ini..

15 hours ago · Like · 1 person

Eriien Mar'z lallala....Datuk Mohd Jeffry Rosman dah ngam sua nie..
datok jadi pengasas.....cubala mendidik anak muda mudi sekarang ni..
dengan teladan yang baik.....kan namanya ada penolong???

14 hours ago · Like · 2 people

Ain Yasmine tenang :D Datuk ^_^

14 hours ago · Like · 2 people

Eriien Mar'z heheheh ngam thue myn

14 hours ago · Like · 2 people

Muhammad Aqlan Bin Ltod napa dato?

14 hours ago · Like

Eriien Mar'z dato...sakit....tolong belikankan ubat...ehhhe :P

14 hours ago · Like

Eriien Mar'z hahhahaha....hahahha matikla....

14 hours ago · Like

Eriien Mar'z hahahahha..baikla muhammad

14 hours ago · Like

Sha Xklon khabar baik smuanya.....mmmm brundur diri dan
memberi peluang kepada orang muda memang bagus tapi biarlah grup
ne betul-betul stabil dan teguh...daftar pun belum lagi ne AJK
lagi belum siap....susah tuuu nanti tak terurus pula.

14 hours ago · Like · 2 people

Eriien Mar'z OMGAt!! apa ni? panjangnya tu cerpen..ada masalah
lagi...alallalal.......tenang ba....Datuk Mohd Jeffry Rosmankan
orangnya bijak....tahula datok tu apa nak buat??? kan3

14 hours ago · Like

Eriien Mar'z aiks???? mara????? hurmmmmmm :(

14 hours ago · Like


Rush Cash Salam buat seluruh warga YOSC. Saya tetap menghormati
keputusan Datuk Mohd Jeffry Rosman selaku pelopor. Tahniah kepada
warga tadbir baru YOSC. Semoga terus cemerlang. Amin.....

7 hours ago · Like

Datuk Mohd Jeffry Rosman Terima kasih atas komen baik dan ada yang
seakan memperli pun ada juga..saya hormati pendirian semua..bagi
saya kelab ini perlu didaftarkan..saya akan minta prince serta
baitbaitchentah..untuk uruskan sebab mereka adalah admin sekarag ini..
saya telah dimaklumkan semalam mengenai hal ini..oleh yang demikian
adalah lebih baik admin itu menganjurkan mesyuarat untuk menubuhkan
ajk dn seterusnya memainkan peranan yang lebih baik..saya juga
cadangkan Rush cash untuk dilantik sebagai peneraju admin ini bersama
dengan yang lain..biarlah saya bergerak di belakang tabir saja kerana
saya terlalu banyak komitmen yang lain sudah dalam kerjaya..dan ranya
saya telah buka jalan dan telah merintis jalan ini buat orang muda...
selamat berjumpa lagi di lain ruangan group TEGUR-ADUAN RAKYAT SABAH.....

6 hours ago · Like · 6 people

Rush Cash Mohon maaf Datuk. Saya terpaksa menolak syor itu kerana saya
ada pages & group saya sendiri. YOSC biarlah diterajui oleh orang-orang
asal yang memulakan penubuhannya yang terdiri dari saudra 'prince Mohãmmãd
Shãidi Rãhmãdãn & beberapa orang lain. Saya tidak tau pula klu
Baitbaitcyentah Mislina Aqhlatuz adalah admin dlm YOSC kerana yang
saya ketahui admin bagi YOSC ini adalah Datuk sendiri bersama Prince.
Dengan penarikan diri Datuk dalam YOSC, saya juga mohon maaf awal-awal
kepada seluruh warga YOSC, saya berundur dari jadi member YOSC
dalam masa terdekat ini. Saya tidak pasti apa konflik yang berlaku
dalam YOSC sehingga timbul isu penarikan diri pengasas kepada YOSC. Wassalam......

5 hours ago · Like · 4 people

Dato Seri Zaleey Jazz salam Datuk Mohd Jeffry Rosman dan salam semuanya,
mmm... terasa heran pula kenapa lagi pengasas YOSC mahu undur diri apa
sudah jadi ni kenapa kehilangan warna pelangi ke?

5 hours ago · Like · 1 person

baitcyentah Mislina Aqhlatuz ?Datuk Mohd Jeffry Rosman ~ salam Datuk ..
saya minta maaf kalau pelantikan sebagai admin menimbulkan masalah ..
saya pun tak tahu tiba-tiba saya dilantik jadi admin ...
saya harap datuk bertahan lah di sini ...biarkan saya yang keluar
dari group ni ...saya muka baru ..datuk adalah pengasasnya ..
apa pun terima kasih datuk atas layanan baik selama saya berada di sini ..

5 hours ago · Like · 2 people

(PETIKAN DARIPADA YOUTH ONE STOP CENTRE)
22 September 2011

0 comments:

Post a Comment

 
;