Thursday 22 September 2011

ANGGAPLAH AKU TIDAK PERNAH WUJUD DI SINI!

Ada suka ada hati..suka hati ku lah mahu buat apa
engkau peduli apa...ambil  mu semua YOSC ni...

p/s : macam kau perfect betul..eh hello ya..yang bagus
tidak selalunya chantik..yang cantik tidak selalunya
bagus..kau pun renung-renungkan lah ya....

Unlike · · Unfollow Post · about an hour ago

You, Kumis Beracun and Apa Kau Tengok like this.

Rabeah Mohd Ali Ye...aku selalu renungkan diriku yang hodoh
lagi tua ni entah esok lusa akupun mati....moga engkau cantik
selamanya .....tak mati-mati...!

about an hour ago · Like · 1 person

Miz Echa kak ni pos bukan untuk kakak lah...yang kakak salah
faham kenapa...haish~!

about an hour ago · Like

Miz Echa aku tujukan untuk lelaki itoo!

about an hour ago · Like

Miz Echa lelaki yang sempurna sifatnya...

about an hour ago · Like

Apa Kau Tengok ya...aku tauu sapa...hehehehe...

about an hour ago via mobile · Like

Miz Echa budus bah towh org Apa Kau Tengok...malaikat kali ya...

about an hour ago · Like

Apa Kau Tengok macam...mungkin lah toee kali....wkwkkwkw.....

about an hour ago via mobile · Like

Rabeah Mohd Ali

Adikku kerana pulut santan binasa adikku....kita berkata jangan
ikut perasaan...ikutlah resmi manggis sungguhpun hitam isinya putih...
berilah peluang pada ahli-ahli YOSC yang baru hendak berdamai
menumpukan mesyuarat AJK untuk esok...jangan diganggu pemikiran
mereka. Kakakmu ini rela berundur demi kesejahteraan YOSC ini ye...
kepada belia-beliaku selamat memilih AJK yang selayaknya yang
remeh-temeh jangan difikirkan lagi ok...anggaplah aku tidak pernah
wujud di sini...namun aku sentiasa mendoakan kejayaan untukmu....

about an hour ago · Like · 3 people

Miz Echa wkwkwkkw...Apa Kau Tengok...kita tengah....kena ceramah
..wkwkwk...lucu-lucu...macam dalam sekolah aku rasa....wkwkwkw...

about an hour ago · Like

Apa Kau Tengok echa::iya kah....macam dalam sekolah ka...
nah tutup aje telinga mu ,,ya...wkwkwkkwkwkw

about an hour ago via mobile · Like

Miz Echa wkwkwkwkkw....tutup telinga pakek gula-gula kapas..wkwkw...
jaga kau...mari aku sumbat mulut mu pakek kapas jugak..mau ke??
jahatnya awak..wkwkkwkw

about an hour ago · Like

Apa Kau Tengok nahhh....kasih ngam betul-betul ya masuk kapasnya,,,
guna kapas,...tak benda lain lagi ke....wkkwkwkwkw....wkwkkw

about an hour ago via mobile · Like

Miz Echa gula-gula kapas kilik..sedapnya dimakan... kau mau ke???
mesti lama kau  makan kan.....wkwkwkwkkw

about an hour ago · Like

Azhar Mar'z banyak cikgu Sini

about an hour ago · Like

Apa Kau Tengok owhhh...cikgu,,,nah sekolah balikk sua kita
ni...wkwkkww

Echa.....ya lah.....banyak-banyak ya.....ya....kenyang juakk
aku wkwkkwkwkw

52 minutes ago via mobile · Like

Abg Dai


assalamualaikum ww...aku doakan agar hati kamu terbuka untuk
menerima teguran dan nasihat adikku...sebagi saudara seislam
aku tetap memberikan nasihat walaupun terpaksa menerima kutukan
dan cercaan..nabi SAW pun menerima keadaan yang serupa ketika
menyampaikan dakwah...malah Nabi yang mulia sampai tercedera
dan luka-luka tapi Nabi SAW tak pernah berhenti memberikan nasihat...
ingatlah pesan Nabi SAW.. "hendaklah kamu mengajar ilmu kalau kamu
mampu atau kamu belajar ilmu kalau tak mampu mengajar atau kamu
menjadi orang yang mendengar ( ilmu yg diajar atau nasihat yang diberi)
atau kamu menjadi orang yang mencintai 3 golongan di atas iaitu
orang yang mengajar,belajar dan mendengar ilmu dan nasihat...
dan jangan kamu menjadi golongan yang ke-5 iaitu kamu membenci,
mengejek,mencerca 4 golongan yg disebutkan tadi..kerana kalau kamu
melakukan yang demikian maka kamu termasuk dalam golongan orang-orang
yang binasa...rebutlah 5 perkara untuk melakukan kebaikkan adik-adikku..
sebelum datang lagi 5 perkara...sihat sebelum sakit,muda sebelum tua,
kaya sebelum miskin,lapang sebelum sempit dan hidup sebelum mati...
aku bukan seorang yang perfect adikku...aku jugag sama macam kamu...
tapi sekurang-kurangnya aku cuba melakukan yang terbaik untuk diriku
dan orang yang berada disekelilingku...kerana aku amat bimbang
dengan murka Allah...dan aku amat bimbang dimasukkan ke dalam
neraka Allah yang apinya menyala-nyala...sekadar renungan untuk
aku dan kamu...

47 minutes ago · Like · 3 people

Eriien Mar'z hahahha apa bah kau merepek nie Miz Echa suka dah
huru hara bha,,,,,,

44 minutes ago · Like


'prince Mohãmmãd Shãidi Rãhmãdãn budus budus budus. . . .kwkwkwkw

39 minutes ago via mobile · Like · 1 person

Abang Dai terima kasih prince sebab gelar saya budus( kalau gelaran
itu untuk saya).. saya akur....saya tak sepandai mana...apa-apa
pun jom kita solat isyak dulu...kita mengadu dengan Allah SWT...

37 minutes ago · Like · 1 person

Eriien Mar'z muhammak......napa sua nie.....Abang Dai jangan
mempersalahkan diri sendiri.....dan jangan cepat tersingung..
kerana itu akan memusnahkan persaudaran di antara warga yosc.....

30 minutes ago · Like

'prince Mohãmmãd Shãidi Rãhmãdãn adui. . . .kenapa abang dai
yang terasa pulak. . ?? Bukan untuk aabang dai la. . .
Janngan la tersinggung ya. . . .

27 minutes ago via mobile · Like

Eriien Mar'z ?'prince Mohãmmãd Shãidi Rãhmãdãn sudahlah...


18 minutes ago · Like


(PETIKAN DAIPADA YOUTH ONE STOP CENTRE)
22 September 2011

0 comments:

Post a Comment

 
;