Wednesday 21 September 2011

KUKARANGKAN PANTUN KEJAYAAN EMPAYAR PERNIAGAAN DATUK JEM

KEJAYAAN EMPAYAR PERNIAGAAN DATUK JEM

DATUK JEM:

Salam..Atas sefahaman yang dijalinkn antara saya dan Datuk Md Jeffry,
akhirnya kami mendapat kata putus untuk memulakan Empayar perniagaan
atas nama Syarikat.Mustwin Steel Kitchen Equipment S.B Satu-satunya syarikat.
bumiputera yang akan memulakan operasinya di Tawau,Sabah Saya mengalu-alukan
dan mengutamakan belia warga Sabah yang berkemahiran bidang tersebut untuk
sama-sama memajukan MSKE
SB. Muga apa yang dirancang mendapat keberkatan
dari Allah swt dan sokongan dari anda semua.
6 hours ago · Like ·

Datuk Mohd Jeffry Rosman, Adie Adnan and 12 others like this.

Beby BebyBie Bieyana II Prniagaan apa? :)
6 hours ago · Like · 1 person

Datuk Jem:

Kilang membuat peralatan dapur berasas kan keluli tahan karat.
6 hours ago · Like · 2 people

Eda Ramly Whatever it is...aminnn,..congratulati?ons and all the best...
6 hours ago · Like · 1 person

Datuk Jem Thanks Eda...
6 hours ago · Like · 1 person

Beby BebyBie Bieyana II oh good luck ya & welcome to tawau :)
Kampung saya tu..hehhe
6 hours ago · Like

Datuk Jem Thanks Beby...U tingal kat aisbox?
6 hours ago · Like
|

Eda Ramly you deserve it dato..

Beby BebyBie Bieyana II datuk :tidak :) saya tinggal kat tempat
lain tapi memang kat tawau..but now kat kk :)
6 hours ago · Like · 1 person

Datuk Jem Oh...Nanti lepas Raya tabur bakti kat tawau ya.
Tak payah dok jouh di kk.
6 hours ago · Like

Beby BebyBie Bieyana II alamak...mana bolehlah datuk..
demi mengejar cita-cita haruslah tinggalkan tawau
:)) mana tahu ada rezeki pergi kl lagi..heehhee
6 hours ago · Like · 1 person

Nur Cahaya Congratz ya..Semoga sukses selalu...
6 hours ago · Like · 1 person

Datuk Jem Thanks Nur...
6 hours ago · Like · 1 person

Nur Cahaya Camana lah agaknya Tawau sekang ye..Walaupun
Nur lahir kat Tawau tapi dah lebih 20 tahun tak melawat tawau...
6 hours ago · Like

Datuk Jem Tawau sudah maju Nur dan akan bertambah maju lagi
apa bila kilang keluli bertapak di tawau...Nur lahir kat kg aisbox ke?
6 hours ago · Like

Nur Cahaya Tak Datuk Jem..Nur lahir kat Tg Bt Darat Tawau..
Nur pernah sekolah dekat batu 4 tak jauh dri Kg aisbox tu..
6 hours ago · Like · 1 person

Rabeah Mohd Ali:

Tahniah! Datuk Jem dan Datuk Md Jeffry atas Empayar Perniagaan itu.
Didoakan moga berjalan lancar dan berjaya dengan cemerlangnya.
Amin Ya Rabbal A'Lamin.

'KEJAYAANMU KEBAHAGIAANKU KEBAHAGIAN SEMUA WARGA BELIA
DI SABAH YANG BERKEMAHIRAN '
6 hours ago · Like · 1 person

Datuk Jem Saya lihat dan apa yang saya dengar perkampungan Aisbox
begitu unik,lebih-lebih lagi ada gado-gado resepi turun temurun begitu
sedap dn enak
6 hours ago · Like · 2 people

Datuk Jem Terima kasih Rabeah...Kerjaya untuk semua warga Sabah.
6 hours ago · Like

Kamariah Binti Abu Kassim:

Alhamdulillah, berkat usaha datuk selama ini telah menampakkan
hasil dan moga dengan perancangan meluaskan empayar steel di sabah
ni bisnes datuk bertmbah maju...amin.
6 hours ago · Like · 1 person

Datuk Jem Amin...Terima kasih Kamariah,saya akan membuktikan
anak kelahiran Teluk Intan Perak yang satu ketika dahulu yang
suka terjun sg perak akan dapat menabur bakti di Tawau setelah
saya jatuh cinta pandang pertama....
6 hours ago · Like · 1 person

Dato Seri Zaleey Jazz:

Salam datuk jem, saya amat berterima kasih banyak atas layanan datuk
terhadap saya dan datuk mohd jeffry dalam beberapa hari lepas....
Dan sya amat brsyukur dapat berkenalan dengan datuk jem saya
juga sebagai warga sabah biarpun sya bukan warga tawau amat mengalu-alukan
atas kerjasama datuk dan mmberi kepercayaan penuh terhadap bumiputra sekaligusnya
warga tawau untuk mnerajui empayar ke tawau dan insyallah sekiranya saya diberi
peluang untuk mnceburi bidang ini akan saya laksanakan sebaik mungkin
mudah-mudahan atas niat ikhlas dan usaha bersama moga sukses di sabah datuk jem...
6 hours ago · Like · 1 person

Kamariah Binti Abu Kassim:

Yer datuk, semangat yang kuat dapat membuktikan anak kampung seperti
datuk boleh maju dan terus maju. saya mendoakan kesejahteraan buat
datuk sekeluarga....sebagai ank teluk intan, saya juga tumpang gembira
dengan kejayaan datuk
6 hours ago · Like · 1 person

Salasiah Ibrahim congrats and well done
5 hours ago · Like · 1 person

Datuk Jem:

Waalaikumsalam Datuk Seri...Saya pun mengucapkan ribuan terima kasih
atas kesudian Datuk seri Dan Datuk Mohd Jeffry datang ke Kilang saya
di Kuala Selangor.Bagi saya apa yang sy terima layanan semasa saya
di Tawau tempohari tak sama dan tak dapat saya balas semasa
Dato Seri dan Datuk Mohd Jeffry masa Di KL...
5 hours ago · Like

Sofia Salleh Congratulations Datuk......semoga lebih maju dan berjaya
5 hours ago · Like · 1 person

Datuk Jem Terima kasih Sofia...
5 hours ago · Like

Rabeah Mohd Ali:

Bersyukurlah banyak-banyak Datuk Jem sahabatku,
Dikelilingi rakan-rakan dan rakan perniagaan yang menyokongmu:
Kukagumi usahamu yang tak pernah jemu,
Untuk majukan diri dan menabur budi kepada warga belia Tawau.

Perjuanganmu tak pernah terhenti,
Biarpun tsunami datang membadai:
Kau tetap berdiri teguh dengan berani,
Membina Empayar Perniagaan disegani ramai.

Pantaslah kau beroleh kejayaan,
Kerana usahamu tak kenal erti kalah;
Semangatmu penuh perjuangan,
Moga Empayar Perniagaanmu berdiri Megah!Gagah Teguh!

Ku yang jauh di sini tersenyum penuh kesyukuran,
Kerana meraikan kejayaan sahabatku;
Datuk Jem yang berhati budiman,
Seorang ahli perniagaan idolaku.
5 hours ago · Like · 1 person

Datuk Jem:

Alhamdulillah Rabeah kerana menyokong dna memberi penuh
semangat terhadap ku.Insya-Allah'Saya tetap perpegang dan memijak
pada bumi nyata.Hati dan seluruh tubuh ku tetap berpegang setiap
apa rezeki ku miliki adalah milik Allah, saya hanya meletakan
semua itu hanya amanah Allah yang Allah beri kepercayaan untuk
menjalankan amanahnya...
4 hours ago · Unlike · 1 person

Adie Adnan:

tahniah dan syabas datuk..mengorak langkah denan bija nya sekali..
saya doakan semoga usaha sama ini mendapat kebaikan bersama..amin
4 hours ago · Unlike · 2 people

Datuk Jem :

Terima kasih Tuan Adie...sokongan dari kawan-kawan penting bagi
saya kerana itu salah satu menaikan semangat saya lagi....
4 hours ago · Unlike · 2 people

Jeliha Mohd Hassan amin.....tahniah DJ....semoga d berkati allah selalu...
4 hours ago · Unlike · 2 people

Datuk Jem Terima kasih jeliha....Sama2 kita berdoa.
4 hours ago · Unlike · 1 person

Adie Adnan:

Sama-sama Datukk...saya pun turut bangga kerana saya berada
di MVSB secara tidak langsung MVSB melangkah 1 tapak lagi
kehadapan dengan ada kerjasama dengan syarikat datuk..
insyallah saya akan cuba membantu pemasarannya d sdkn pulak
kerna perkara ini telah pun d maklumkan dgn sya semasa
DMJR dtg ke sdkn baru2 ini kemungkinan besar sdkn buat
showroom utk proudak tersebut...
4 hours ago · Unlike · 1 person

Datuk Jem Ya,sy pun sudah dimaklum kan hal ni oleh DMJR semasa
DMJR di KL semalam.Bukan di sdkn shj kemungkinan di Lahat
Datu,KK dn beberapa tempat lagi...
4 hours ago · Like

Adie Adnan :

ya dtuk itu perancangan DMJR semasa kami sembang d sdkn baru2
ini sebelum beliau ke KL bertemu dgn dtuk...so sya memang terasa
teruja dgn khabar baik ini sya juga mengucapakan terima kasih
yg tak terhingga dgn dtuk kerna memberi kepercayaan kepada
DMJR serta peluang ini secara tidak langsung kepada belia2
d sabah...insyallah sya hanya menunggu arahan dari DMJR utk
pengambilan printis belia2 d sdkn utk d htr kursus ke kl
dlm bidang ini...
4 hours ago · Like · 1 person

Xela Staillox tahniah datuk,sy blh tlg cr pekerjanya datuk..........
4 hours ago · Like

Datuk Mohd Jeffry Rosman:

Salam Datuk, amin ya rabbil alamin..semoga semua kita mendapat
hidayah dan petunjuk kebaikan bersama ...terima kasih Datuk Jem
kerana sudi berkalobarasi dalam usaha baik ini..
3 hours ago · Like · 2 people

Datuk Jem Wa'salam Datuk...Sama2 kita mengapai 1impian dlm bidang
keluli di Tawau....
3 hours ago · Like · 1 person

Rabeah Mohd Ali:

Syabas! Kukagumi...kalian semua memanglah berjiwa usahawan
yang dermawan, budiman ,kreatif dan patriotik! Jiwa-jiwa usahawan
beginilah yang akan menaikkan nama negara ke persada antarabangga
Insya-Allah! Malaysia pasti berbangga dengan usahawan yang
terbilang berjiwa patriotik!

'KEJAYAANMU KEJAYAAN UNTUK MALAYSIA'
3 hours ago · Like · 1 person

(PETIKAN DARIPADA TEMAN FACEBOOK RABEAH MOHD ALI)
26 Julai 2011
Posted by Sasteraku Duniaku at 03:15
Thursday at 11:49am · Like · · Unsubscribe

Datuk Mohd Jeffry Rosman, Kumis Beracun, Dato Seri Zaleey Jazz
and 3 others like this.
'prince Mohãmmãd Shãidi Rãhmãdãn Alhamdulilah. . .akhirnya ada sudah. . .
Bagaimana pulak dengan yang tidak berpegalaman dalam bidang keluli. . ?
Boleh memohon ka. ?

Thursday at 11:53am via mobile · Like

Rabeah Mohd Ali Itu kena tanya dengan datuk Jem...Insya-Allah datuk Jem
akan terima permohonan dengan syarat menimba ilmu bidang keluli dulu
hihihi datuk jem jangan marah kerana menjawab soalan...

Thursday at 12:44pm · Like


(PETIKAN DARIPADA YOUTH ONE STOP CENTRE)
26 Julai 2011

0 comments:

Post a Comment

 
;