Thursday 22 September 2011

SEBELUM MEMBUAT KEPUTUSAN MUZAKARAH DAHULU

Datuk Mohd Jeffry Rosman:

Salam YOSC, apa khabar semua rakan rakan..saya terfikir sejenak
untuk berundur sebagai pengasas YOSC ini kerana bagi saya sudah
ada orang baru di dalam pentadbiran YOSC ini..saya bagi peluanglah
pada mereka untuk terajui kelab ini walaupun belum terdaftar lagi..
inilah satu keputusan berat saya, harap semua akan menerima kerana
saya rasa kehadiran saya disni sudah tak diperlukan lagi ..tepuk dada
tanyalah selera..

Like · · Follow Post · 17 hours ago

Astaghfirullah Alazim, Dato Seri Zaleey Jazz, Baitbaitcyentah
Mislina Aqhlatuz and 11 others like this.

Rizali Masri malam2 suda terbaca berita sedih.. kenapa ni datuk..

17 hours ago · Like · 1 person

Datuk Mohd Jeffry Rosman Salam rizali, ini bukanlah berita sedih
tetapi saya berpendapat nak beri ruang untuk kaum muda mudi
kendalikan group ini..jadi biarlah mereka terajui kelab ini..

17 hours ago · Like · 1 person

Eriien Mar'z lallala....Datuk Mohd Jeffry Rosman dah ngam sua nie..
datok jadi pengasas.....cubala mendidik anak muda mudi sekarang nie..
dengan teladan yang baik.....kan namanya ada penolong???


17 hours ago · Like · 2 people


Ain Yasmine tenang :D Datuk ^_^

17 hours ago · Like · 2 people

Eriien Mar'z heheheh ngam thue myn

17 hours ago · Like · 2 people

Muhammad Aqlan Bin Ltod kenapa dato?

16 hours ago · Like

Sha Xklon khabar baik semuanya.....mmmm brundur diri dan memberi
peluang kepada orangg muda memang bagus tapi biarlah grup ne betul-betul
stabil dan teguh...daftar pun belum lagi ne AJK lagi belum siap....
ssh tuuu nanti tak terurus pulak.

16 hours ago · Like · 2 people

Eriien Mar'z OMGAt!! apa nie? panjangnya tu cerpen..akakka salah laik...
alallalal.......tenang bha....Datuk Mohd Jeffry Rosman kan uranknya bijak....
taula datok theu apa nak buat??? kan3

16 hours ago · Like

Eriien Mar'z aiks???? mara????? hurmmmmmm :(

16 hours ago · Like

Nurhaini Cyg Wsalam....OMG!!!! apa yg berlaku ni????

11 hours ago · Like

Rush Cash Salam buat seluruh warga YOSC. Saya tetap menghormati
keputusan Datuk Mohd Jeffry Rosman selaku pelopor. Tahniah kepada
warga tadbir baru YOSC. Semoga terus cemerlang. Amin.....

9 hours ago · Like


Datuk Mohd Jeffry Rosman Terima kasih atas komen baik dan ada yang
seakan memperli pun ada juga..saya hormati pendirian semua..
bagi saya kelab ini perlu didaftarkan..saya akan minta prince serta
baitbaitchentah..untuk uruskan sebab mereka adalah admin sekarang ini..
saya telah dimaklumkan semalam mengenai hal ini..oleh yang demikian
adalah lebih baik admin itu menganjurkan mesyuarat untuk menubuhkan
ajk dn seterusnya memainkan peranan yg lebih baik..saya juga cadangkan
Rush cash untuk dilantik sebagai peneraju admin ini bersama dengan
yang lain..biarlah saya bergerak di belakang tabir saja kerana saya
terlalu banyak komitmen yang lain sudah dalam kerjaya..dan ranya
saya telah buka jalan dan telah merintis jalan ini buat orang muda...
selamat berjumpa lagi di lain ruangan group TEGUR-ADUAN RAKYAT SABAH.....

9 hours ago · Like · 6 people

Rush Cash Mohon maaf Datuk. Saya terpaksa menolak syor itu kerana
saya ada pages & group saya sendiri. YOSC biarlah diterajui oleh
orang-orang asal yang memulakan penubuhannya yang terdiri dari
saydara 'prince Mohãmmãd Shãidi Rãhmãdãn & beberapa org lain.
Saya tidak tau pula kalau Baitbaitcyentah Mislina Aqhlatuz adalah
admin dalam YOSC kerana yang saya ketahui admin bagi YOSC ini
adalah Datuk sendiri bersama Prince. Dengan penarikan diri Datuk
dalam YOSC, saya juga mohon maaf awal-awal kepada seluruh warga YOSC,
saya berundur dari jadi member YOSC dalam masa terdekat ini.
Saya tidak pasti apa konflik yang berlaku dalam YOSC seingga
timbul isu penarikan diri pengasas kepada YOSC. Wassalam......
7 hours ago · Like · 4 people


Dato Seri Zaleey Jazz salam Datuk Mohd Jeffry Rosman dan salam
semuanya, mmm... terasa heran pula kenapa lagi pengasas YOSC
mahu undur diri apa sudah jadi ni kenapa kehilangan warna pelangi ker?

7 hours ago · Like · 1 person

Baitbaitcyentah Mislina Aqhlatuz ?Datuk Mohd Jeffry Rosman ~
salam Datuk ..saya minta maaf kalau pelantikan sebagai admin
mnimbulkan masalah ..saya pun tak tahu tiba-tiba saya dilantik
jadi admin ...saya harap datuk bertahan alah di sini ...
biarkan saya yang keluar dari group ni ...saya  baru ..datuk adalah
pengasasnya ..apa pun terima kasih datuk atas layanan baik selama
saya berada di sini.

7 hours ago · Like · 2 people

Ain Yasmine Tenang :D ^_^

7 hours ago · Like · 1 person


Datuk Mohd Jeffry Rosman ~ cool K ... Sentiasa Support k ^_^
chiyooo (^_^)v peace

6 hours ago · Like · 2 people


Alex Langsung Memang boleh bagi muda mudi terajui kelab ne...
tapi biarlah mereka belajar dulu habis-habis sebelum datuk bagi
kelab tu dipegang oleh mereka...kalau tak ada penglaman macam
mana mahu kendalikan kelab ne???susah tu datuk...:(

5 hours ago · Like

Astaghfirullah Alazim ?Datuk Mohd Jeffry Rosman insan kecil ini
bukan sekadar merasa atau mengagak2..... saya yakin group ini boleh
lebih aktif dan berjaya jika kita BERSATU... jgn sampai BERCERAI.. :)

4 hours ago · Like

Astaghfirullah Alazim ?Datuk Mohd Jeffry Rosman orang seperti
datuklah yang paling sesuai untuk mendidik kami.

4 hours ago · Like

Monster Tawau faham aq mksud datuk ni.... kalau buat sesuatu
keputusan kena la dari ketua. lagi pun kelab ni masih baru dan
perlu bayak lagi belajar.

4 hours ago · Like · 2 people

'prince Mohãmmãd Shãidi Rãhmãdãn SELAMAT TINGGAL YOSC . . . .

Bubbye YOUTH. . . .bubbye semua. . . .

4 hours ago via mobile · Like

'prince Mohãmmãd Shãidi Rãhmãdãn SELAMAT TINGGAL YOSC . . . .

 Bubbye YOUTH. . . .bubbye semua. . . .

 4 hours ago via mobile · Like

Mohd Shah Rizal Alfie betul tu Monster Tawau

4 hours ago · Like · 1 person

Datuk Mohd Jeffry Rosman salam..kepada prince dan baitbaitchenta..
anda semua harus sokong dan saya bukan keluar dr group ini..
jangan salah faham..saya akan menjadi ahli seumur hidup..

2 hours ago · Like · 8 people

Monster Tawau tapi biarkan la dulu Datuk Mohd Jeffry Rosman
beri tunjuk ajar macam manaa mahu handle sesuatu group or
orgnisasi macam mana... baru la group ni boleh betahan sampai
bila-bila dengan landasan yang betul. biar jadi pemimpin dulu

2 hours ago · Like · 4 people

Alex Langsung Memang ?Datuk Mohd Jeffry Rosman ajar dulu anak-anak
muda kita ne...baru la serah pada mereka...ehehehee....macam tu
baru ada pengalaman dan ilmu untuk anak-anak muda handle kelab ne...

2 hours ago · Like · 3 people

Dato Seri Zaleey Jazz salam kepada yang berkenaan, diharap setiap
keputusan mesti ada perbincangan dan baru ada sepakat

2 hours ago · Like · 4 people

Monster Tawau MUZAKARAH

2 hours ago · Like · 1 person

Yayang Adrieya perbincangan sangat penting.... heeeeeee

2 hours ago · Like · 1 person

Datuk Mohd Jeffry Rosman saya dengan ini juga sukacita memaklumkan
bahawa apa yang saya buat ini bukan ada kena mengena dengan mana
mana orang perseorangan dan ini adalah atas dasar komitemn kerja saya
yang terlalu padat..jadi jangan ada yg rasa diri mereka adalah puncanya..

2 hours ago · Like · 5 people

Abg Dai ?Monster Tawau @ Firdaus Yusuf...satu cadangan yang baik...
cuma mungkin ramai yang tak seberapa nak faham muzakarah tu apa...
boleh tolong perjelaskan lagi?..tQ

2 hours ago · Like · 3 people

Rush Cash Salam. Hehehehe...Abg Dai PANCING ni. LIKE. Saya pun nak
tanya APA ITU MUZAKARAH pada warga YOSC. Hehehe....

about an hour ago · Like · 2 people

Monster Tawau tpi muzaakarah ni perbincangan sesama Islam sja...

about an hour ago · Like · 1 person

Datuk Mohd Jeffry Rosman bagus ayat itu abang dai...bah jelaskan
sikit wahai monster tawau?

about an hour ago · Like · 3 people

Nurhafizah Abdullah Elezabeth Malanjim Saya amat menghormati
keputusan datuk kerana saya yakin dan percaya bahawa datuk telah
mempertimbang dan memikirkan semasak-masaknya sebelum membuat
keputusan. Kepada anda yang telah diberi tanggungjawab mengendalikan
group nie harus berbangga kerana mendapat kepercayaan daripada
datuk untuk terus menerajui group nie. Anda tidak perlu risau
kerana datuk masih lagi ada dalam group nie. Anda masih boleh
mendapatkan nasihat dn tunjuk ajar daripada beliau....

about an hour ago · Like · 4 people

Datuk Mohd Jeffry Rosman salam dan terima kasih cikgu elizebeth..
itulah sebenarnya yang terniat di sanubariku..jangan terlalu
fikirkan negatif tapi harus teruskan perjuangan belia ini untuk
berada di hadapan sekali..jadikan YOSC ni sebagai satu platform
yang paling hebat membuka minda para belia..rancangkan pelbagai
program..jgn risau saya masih ada untuk back up..saya mahu latih
mereka semua menjadi leader dalam group ini

about an hour ago · Like · 5 people


(PETIKAN DARIPADA YOUTH ONE STOP CENTRE)
22 September 2011

0 comments:

Post a Comment

 
;