Sunday 18 September 2011

PENULISAN BISA JUGA BOLEH MERUBAH SEBUAH KERAJAAN

Hasidy Harun:

Mohon ampun dan maaf untuk teguran rakan fb tertentu. Group ni sesuai
untuk bincang atau berbicara atau berkongsi isu-isu politik sesuai
dengan tajuk atau nama group ini. Cerita selain daripada itu mungkin
sesuai di post di group lain. Mohon ampun dan maaf. Terima kasih.

Like · · Unfollow Post · September 7 at 12:43am

Rostam S MExx likes this.

Rabeah Mohd Ali

Gan Chee Chan saya bukan pelajar sastera dan tak punyai kelulusan
apa-apa seperti mereka yang bijak pandai tapi saya minat sangat
dengan sastera sejak dari kecil lagi , kalau sudi layarilah blog
saya ye...boleh Gan Chee Chan berikan pendapat...yang bernas...
agar saya lebih bersemangat lagi....terus terang saya katakan
saya tak suka politik yang menjatuhkan satu sama lain yang saya
suka politik yang boleh membangunkan minda rakyat Malaysia ke arah
pembangunan negara dan keamanan negara Malaysia Tercinta!
Merdeka!Merdek!Merdeka! Untuk Malaysiaku!

September 7 at 9:03am · Like · 3 people

Md Yussof Mattaim Kadang melalui penulisan bisa juga merubah sebuah
kerajaan tanpa perlu berpolitik sebab penulisan ibarat mata pedang .


September 7 at 4:52pm · Like · 2 people


(PETIKAN DARIPADA SEMBANG-SEMBANG POLITIK TERKINI)
7 September 2011

0 comments:

Post a Comment

 
;