Thursday 17 November 2011

AKU AKAN MEREBUT PELUANG INI DEMI MERAIH KEJAYAAN!


Anda Semua Boleh Jadi Jutawan...
Daftar Free di sini - http://www.adihalim.ws/rmadaftar.html
Cara orang kaya dan miskin berfikir adalah berbeza berkenaan dengan duit.
Orang fakir berfikir dari hari ke hari,
Orang miskin berfikir dari minggu ke minggu,
Orang Pertengahan (Middle Class) berfikir dari bulan ke bulan
Orang kaya berfikir dari tahun ke tahun
Orang yang sangat kaya berfikir dekad ke dekad (10 tahun)
· · · 23 hours ago ·

  • You and Eni Nurain like this.

    • Rabeah Mohd Ali Orang yang tidak ada keyakinan selalu kata nanti dulu...tengok dulu...
      Orang yang penuh keyakinan berkata....inilah masanya ...aku akan rebut peluang ini demi meraih kejayaan...aku boleh! Aku boleh! Pasti boleh! Allah Sentiasa Bersama Dengan Orang Yang Tidak Mengenal Erti Putus Asa! Aku Yakin Itu!
      about an hour ago ·


      (PETIKAN DARIPADA WALL RUBY MD ALI)
      17 November 2011

0 comments:

Post a Comment

 
;