Wednesday 16 November 2011

DUHAI SUARA KALBU SEORANG WANITA


DUHAI SUARA KALBU SEORANG WANITA

Kau pandai berkata-kata menyuruh
wanita soleha berbagi cinta...
mentang-mentanglah kau tak punyai suami bolehlah kau kata ?

Ini jawapanku untuk memuaskan hatimu yang haru-biru itu
duhai wanita soleha...

Dulu tika aku punyai suami
Mati hidup semula aku takkan sanggup berbagi cinta
Kerana aku insan jahil tentang takdir

Tapi ditakdirkan aku punyai suami
Biarpun terluka... demiNya aku redha dan pasrah
Aku...kau dan semua adalah pinjaman dariNya
Justeru siapalah aku untuk menafikan takdir?
Yang tersurat ke atas diriku...
Dengan pengorbanan yang tulus ikhlas ini
Moga aku, kau dan semua wanita soleha
Allah balas CintaNya untuk kita semua.
Amin Ya Rabbal A'Lamin

Karya Rha NS
16 November 2011

0 comments:

Post a Comment

 
;