Thursday 15 March 2012

DATO' SRI JAMHURI ABD RAHMAN IDOLA MAJIKAN & ANAK SOLEH SELURUH DUNIA!




‎"Alhamdulillah', Semua berjalan dengan lancar pertemuan saya dengan En.Amir Mohd Omar kisah anak meninggalkan ibunya di Hotel bajet baru-baru ini dan dia setuju untuk menjadi salah seorang pekerja di Greatcool. Saya akan menyediakan kemudahan asas untuk Amir dan ibunya.
 ·  ·  · 32 minutes ago via mobile · 
  • You and 18 others like this.
  • 1 share

    • Amy Roshaida
       Alhmdulillah,berkat Dato'Seri...semuanya sukses.Amin..
    • 30 minutes ago ·  ·  1
    • Nasir Siran Aminn saya doakan agar Dato seri diberi rahmat dan murah rezeki oleh Allah s.w.t
      30 minutes ago ·  ·  1
    • Princess Shima I m so proud of you abang:)
      29 minutes ago ·  ·  1
    • Dato' Eddie Bagus tu,huhuhu
      28 minutes ago ·  ·  1
    • Haryani Abdul Ghani Rohaizat alhamdulilah..tahniah abg...lega hati..
      27 minutes ago ·  ·  1
    • Izani Mohd Idnar alhamdulillah...semoga senantiasa di rahmati allah....
      26 minutes ago ·  ·  1
    • Sakinah Kiky Alhmdulillah.. Amin saya doakan agar Dato diberi rahmat dan murah rezeki oleh Allah s.w.t. .izin kan saya updet lagi dekat blog saya cerita ini dato..:)
      24 minutes ago ·  ·  1
    • Imran Moksin Syabas dan Tahniah YBhg Dato' Sri Jamhuri Abd Rahman kerana prihatin terhadap insan yang memerlukan bantuan...semoga Allah SWT sahaja yang dapat membalas budi baik YBhg Dato' Sri Jamhuri Abd Rahman dan sekeluarga....
      23 minutes ago ·  ·  1
    • Erna Kharina Amin..
      22 minutes ago ·  ·  1
    • Siti Bahiyah Allah saja yang dapat membalas jasa mu Datuk Sri...sesunghuhnya Allah menggemari perbuatan mu itu..insyaAllah amin amin
      18 minutes ago ·  ·  1
    • Rabeah Mohd Ali Insan satu dalam sejuta Dato' Sri Jamhuri Abd Rahman menjadi idola kepada semua majikan dan anak-anak seluruh dunia yang membantu selagi mampu seikhlasnya. Moga bertambah murah rezeki mu. Kepada Encik Amir Mohd Omar hargailah majikan anda dan sayangilah ibu anda selagi hayat di kandung badan. Sekalung tahniah kepada DATO' SRI JAMHURI & SEKALUNG TAHNIAH ENCIK AMIR MOHD OMAR!
      14 minutes ago · 
    • Jamhuri Abd Rahman Insya'allah...Saya sudah melaksanakan amanah ALLAH SWT pada saya hari ini,Syukur dan terima kasih saya buat kawan-kawan saya semua yang ramai memberi sokongan kepada saya...kisah Amir ini kita ambillah yang terbaik yang buruk itu kita buang kan jauh-jauh kerana apa yang berlaku ini mungkin ada hikmahnya.Inilah dikatakan tekanan hidup apa seseorang itu mempunyai tekanan bermacam perkara boleh berlaku...
      13 minutes ago ·  ·  3
    • Rosmah Binti Lamat Semoga usaha murni diberkatiNYA...amin
      12 minutes ago · 
    • Rabeah Mohd Ali Tabikku padamu duhai sahabatku yang dalam hati ada taman iman. Moga Allah merahmati hidup matimu. Amin Ya Rabbal A'Lamin.
      10 minutes ago · 
    • Yan Sempoi Dato sri memang tebaik...Alhaamdulillah....
      9 minutes ago · 
    • Intan Marshanda Alhamdulillah...semoga Allah murahkan rezeki Dato Jamhuri Abd Rahman atas keperihatinan Dato.. :)
      5 minutes ago ·  ·  1

  • (PETIKAN DARIPADA WALL JAMHURI ABD RAHMAN)
    15 Mac 2012

0 comments:

Post a Comment

 
;