Saturday 17 March 2012

NAMASTEE DI HATI INI


  • Pabila impian jadi kenyataan kamulah wiranya kerana kamu adalah guruku yang memberi semangat keberanian itu!!!
     ·  · 10 minutes ago near Petaling Jaya, Wilayah Persekutuan
  • NAMASTEE DI HATI INI

    Engkau kah itu Raja Namastee
    Biarpun kau anggap dirimu abdi
    Aku tetap hormatkan mu....
    Kerana sifat hormatmu padaku
    Biarpun aku bukan minta dihormati
    Tapi engkau masih mengiakan mahu aku dihormati
    Aku tak tahu kenapa kau begitu mahu aku dihormati
    Sedangkan mereka tidak pernah ada rasa hormat denganku
    Aku pun bukan gila sanjungan
    Bukan gila glamor
    Bukan gila nama
    Bukan gila kuasa
    Bukan gila harta
    Semuanya bukan
    Cuma yang aku mahukan terima aku dan karya aku apa adanya
    Barulah aku boleh terima mereka terlebih adanya
    Justeru pada rakan fbku yang bisu dan sepi
    Maafkan kerna terpaksa hanyutkan namamu di ombak sepi
    Namun kalian tetap ku , "NAMASTEE" di hati ini...

    Karya Rha NS
    17 Mac 2012
     ·  · 43 minutes ago near Petaling Jaya, Wilayah Persekutuan
  • Rabeah Mohd Ali shared Rajesh Mysore's photo.
    SALAM ZAMAN

    (PETIKAN DARIPADA WALL RABEAH MOHD ALI)
    17 Mac 2012

0 comments:

Post a Comment

 
;