Friday 16 March 2012

DUHAI SAHABATKU PERMATA HATIKU JAMHURI ABD RAHMAN



    • Duhai sahabatku permata hatiku Jamhuri Abd Rahman,

      Terima kasih sahabatku...
      kehadiranmu biarpun cuma di alam maya telah menjadi sumber inspirasiku untuk berkarya...
      secara tidak langsung kau telah memberi sokongan dan kerjasama biarpun dalam watakmu yang sempoy telah menghidupkan karya-karyaku dan aku suka watakmu yang sempoy itu ada kemurnian hati. Benarlah apa yang dikatakan rakan fbmu ,KAU ADALAH PERMATA DALAM SEJUTA' dan kuberdoa agar Allah SWT merahmati dan meredhai hidup dan matimu

      Amin Ya Rabbal A'Lamin.

      Sepanjang persahabatan kita jika ada bicaraku yang telah mengguriskan hatimu samada sengaja atau pun tidak...harap maafkan aku dan begitu juga kepada semua rakan fbmu...percayalah aku sentiasa insan yang tak pernah sempurna. Jika kau rakan fbmu tak sudi maafkan aku...sedihlah aku kerana mana tahu ini adalah hari terakhir. Justeru maafkanku.
      Dan halalkan segala ilmu yang kuperolehi darimu walaupun secara tidak langsung ye dan begitu juga rakan-rakan fbmu... setiap ilmu amat berguna bagiku kerana aku boleh berbagi dengan orang lain juga.

      'JANGAN LUPA KENANG DAKU DALAM DOAMU'

      Ikhlas daripada sahabatmu yang menyanjungimu,

      Puteri Rimba Niagara
      Istana Rimba Niagara
      15 Mac 2012
       ·  · See Friendship · Yesterday at 9:42am near Shah Alam, Selangor

0 comments:

Post a Comment

 
;