Sunday 11 March 2012

SYAIR YANG TUANKU PUTRI GORESKAN SANGATLAH INDAH MOGA ALLAH SWT SENTIASA MEMBALAS KEBAIKAN DAN KELUHURAN TUANKU PUTRI DENGAN PAHALA DAN RAHMATNYA


Subhanallah...beribu terimakasih adinda haturkan kepada Tuanku Putri Agung dari tanah melayu Malaysia.adinda mohon izin utk menulis puisi Tuanku Putri di account adinda.dengan mksud agar kiranya jua dapatlah terbaca oleh saudara mara,kawan mawan,handai taulan,pakcik makcik,dan juga tuan dan puan yg berada di Indonesia.terimakasih sekali lagi dinda haturkan.
 ·  · See Friendship · 3 hours ago · 
  • You like this.
    • Rabeah Mohd Ali Allahu Akhbar...terharu rasanya kanda apabila adinda sudi menghargai puisi kanda...silakan adinda ...inilah tujuan kanda menulis untuk menyatakan betapa kanda sayang pada semua mahkluk Allah SWT yang hidup di muka bumi ini dan kanda mahu mensyukuri nikmat bakat berkarya yang Allah SWT Kurniakan pada kanda.
      Moga talisiraturrahimi ini diberkatiNya dan diredhoiNya. Amin.
      3 hours ago · 
    • Teungku Sayyid Deqy Terimakasih tak terhingga dinda haturkan dri lubuk hati yang paling dalam.dinda begitu terharu membaca puisi Tuanku Putri yg sangat indah nan santun ini.ternyata Tuanku Putri begitu lemah lembut dan penyayang terhadap negeri indonesia jg kerabat yg ada di tanah air.Tuanku Putri sangat berjiwa besar,syair yg Tuanku Putri goreskan adalah juga syiar beragama yang begitu luar biasa.bahasa puisi Tuanku Putri sangatlah indah.semoga Allah swt senantiasa membalas kebaikan dan keluhuran Tuanku Putri dgn pahala dan rahmat Nya.baiklah Kakanda Tuanku Putri,insyaallah tak berapa lama lagi akan dinda semat kan di account FB dinda.semoga kiranya berkenan.
      3 hours ago · 
    • Rabeah Mohd Ali Kanda amat terharu kerana dinda sudi menghargai karya-karya puisi, syair, pantun gurindam karya kanda...kanda amat alu-alukan dan kanda perkenankan dengan setulusnya. Moga apa yang dinda doakan untuk kanda Allah makbulkan. Amin Ya Rabbal A'Lamin.
      3 hours ago · 
    • Teungku Sayyid Deqy Amin Ya Rabbal Alamin...terimakasih Kekanda Tuanku Putri
      2 hours ago · 
    • Rabeah Mohd Ali Amin Ya Rabbal A'Lamin. Sama-sama adinda Teungku Sayyid Deqy.
      2 hours ago ·

      (PETIKAN DARIPADA WALL RABEAH MOHD ALI)
      11 Mac 2012

0 comments:

Post a Comment

 
;