Wednesday 14 March 2012

KITA SEBAGAI HAMBA ALLAH SWT DAN UMAT NABI MUHAMMAD SAW HENDAKLAH KITA BANTU MEMBANTU SESAMA ISLAM



‎"Alhamdulillah,' Bersyukur saya kehadrat Allah kerana diberikan kesihatan yang baik dan rezeki yang murah,apa yang ingin saya katakan disini kita sebagai hamba Allah dan umat kepada Nabi Mohammad s.a.w jangan sesekali kita menghina atau merendah-rendah kan diri seseorang.Kerana perkara sedemikian dilarang sama sekali disisi Islam dan mendatang kan perkara buruk buat diri kita dan rakan-rakan sekelian.Saya bersyukur kerana memperolehi rakanprakan yang baik dan saling bantu-memantu antara satu dengan yang lain.Sehingga kan saya dapat dan menabur bakti buat Saudara En.Amir Mohd Omar dgn saya memberi ia peluang pekerjaan,kereta dan tempat tinggal esuk En.Amir ini akan datang ke kilang saya.Bukan lah maksud saya ingin mencari nama atau publicty,tetapi saya ingin mengajak bangsa dan seagama saya pandang dan bantu bagi orang-orang yang dalam kesusahan.
 ·  · 40 minutes ago · 
(PETIKAN DARIPADA WAL JAMHURI ABD RAHMAN)
14 Mac 2012

0 comments:

Post a Comment

 
;