Friday 14 September 2012

SALAM RINDU BUATMU KARYA LEZAIHASRA LM & RATU RIMBA NIAGARA




~~Salam Rindu Buatmu...~~
( buat teman-teman fbku semua)

Dalam mekar pagi
kuutus sekeping rindu
bersama seulas hatiku
buatmu di mana-mana..

Di sini...
hulurkan kepalmu
untukku genggam
bersama hati dan jiwa
agar duniamu dan duniaku
menyinar ke hujung bumi

terimalah coretan sepiku seadanya
demi kutumpang kasih dalam maya ini...

Salam kaseh dari:

Lezaihasra Lm ( 15 sept. 2012 )
Unlike ·  ·  · 23 minutes ago
  • You and Zaiza Abdullah like this.
  • BERBUNGA CINTA BERKELOPAK RINDU

    Salammu ku jawab 
    Sepenuh kasih dan sayang demi-Nya
    Agar mekar menyinar ke hujung bumi

    Rindumu sentiasa mekar di hati ini
    Biarpun kutahu rindumu selalu diheret ombak rindu
    Bersama baraan gelombak ombak membadai

    Biarpun rindumu datang 
    Di musim tengkujuh
    Hingga aku terluka parah dalam sendu
    Namun ku terpujuk rindu
    Pabila pelangi rindumu sudi
    Datang menyapa 
    Rinduku 
    Yang lama memendam 
    Rindu terpendam
    Padamu
    Yang tak pernah tahu
    Betapa aku rindu
    Rindu serindu-rindunya
    Rindukanmu
    Di pelangi
    Berbunga cinta dan berkelopak rindu
    Ahh...indah 
    Ahh...bahagia
    Aku terpedaya
    Aku teruja
    Rindu pada yang tak sudi membalas rindu
    Jadilah aku perindu 
    Si pungguk rindukan bulan
    Yang tak sudi menyapa
    Untuk membalas rinduku
    Namun ku tetap merindu

    KARYA RATU RIMBA NIAGARA
    15 Sept 2012


    KARYA LEZAIHASRA LM & RATU RIMBA NIAGARA

    (PETIKAN DARIPADA WALL GRUP OMBAK RINDU)
    15 Sept 2012

0 comments:

Post a Comment

 
;