Wednesday 2 May 2012

UNTUK MENGGAPAI INDAHNYA PURNAMA MALAM



    • Putri Rimba shared Laksamana Mas's photo.
        • DERU GELOMBANG SAMUDRA RAYA

          Jika kau datang dalam deru gelombang samudra raya
          Kurasakan bermimpi
          Lalu aku mengigau
          Pergi ke samudra raya
          Berbulan purnama indah
          Tanpa aku sedari aku
          Masuk ke lautan
          Untuk menggapai indahnya purnama malam
          Bila aku hampir ditenggelami laut membiru
          Dek simbahan cahaya bulan purnama
          Aku tersedar...
          Mimpi rupanya aku
          Begitu hebatnya bila rindu datang menerpa

          Karya Putri Rimba.
          2 Mei 2012
          9 hours ago · 
      • (PETIKAN DARIPADA WALL LAKSAMANA MAS & PUTRI RIMBA)
        3 Mei 2012

0 comments:

Post a Comment

 
;