Tuesday 25 October 2011

TEMAN FB SEMUA MAAFKAN SAYA YE...YA ALLAH AMPUNKAN AKU



BELUM BERJAYA TAPI SUDAH BAHAGIA

Aku dapat mesej daripada seorang sahabat sastera
Berbunyi, "Impian akak tak lama lagi akan tercapai."

...See More
· · 9 hours ago near Kuala Lumpur

    • Ayahanda Chik Rindu hati pada Cik Leha,
      Lama sudah tidak bertemu;
      Kuatkan semangat tingkatkan usaha,
      Teruskan berkarya tanpa jemu.....
      9 hours ago · · 1 person
    • Rabeah Mohd Ali Terima kasih pejuang seniku,
      Kerana tak jemu memberi sokongan;
      Dunia sasteramu dunia sasteraku,
      Matlamatnya sama untuk tinggallan warisan.
      7 hours ago · · 1 person
    • Cahaya Shalsabila selamat ya bunda semoga apa yang jadi impian bunda terkabul adanya amin
      4 hours ago · · 1 person
    • Rabeah Mohd Ali Amin Ya Rabbal A'Lamin...nanti kalau bunda dah sibuk macam mana dengan teman-teman fb bunda ye...tentu mereka kesepian tanpa karya bunda terpapar di laman fb lagi....hehehe...masa tu janganlah kata bunda udah lupakan Nur ye....hehehe apapun semua teman fb bunda setiasa abadi di hati bunda walaupun mereka tidak lagi menjadi teman fb bunda. Kepada mereka semua bunda menyusun sepuluh jari memohon maaf dari hujung rambut ke hujung kaki atas perpisahan yang tanpa diduga. Yang ada di fb bunda pun tidaklah ramai hanya mereka yang menyokong bunda habis-habisan...yang tak ada masa di atas kesibukan masa...mohon dimaafkan sekali lagi. Teman fb semua maafkanlah saya ye...Ya Allah ampunkan aku.
      56 minutes ago ·

  • (PETIKAN DARIPADA WALL RABEAH MOHD ALI)
    25 Oktober 2011

0 comments:

Post a Comment

 
;