Wednesday 1 February 2012

ASSALAMUALAIKUM SEMUA SELAMAT PAGI KABAR?


‎~Assalamualaikum semua selamt pagi apa khabar...?
· · · 8 hours ago

  • 6 people like this.
    • Rabeah Mohd Ali Waalaikumsalam Liza...
      Ke mana kau menghilang...
      Aku rindukanmu...
      Aku marah padamu
      4 hours ago · · 1
    • Rabeah Mohd Ali Menghilang tanpa beritahuku ke mana kau pergi
      Aku punyai hati dan perasaan... tau nggak
      Kau biarkan cintaku sepi tanpa puisi cintamu
      Ku tahu aku tak setandingmu berpuisi indah
      Yang ku tahu puisiku hanya untuk menghiburkan hati

      Namun marahku hilang
      Pabila kau kirimkan si comel itu padaku
      Lalu aku senyum dalam rindu
      Lalu aku senyum dalam marah
      Lalu aku senyum dalam memafkanmu
      Kenapa kau menghilang entah di mana..mana
      lelah aku mencari...
      tercari....cari...di mana kamu?
      4 hours ago · · 1
    • Devi Candra Kirana Waalaikumusalam Wr..Wb..Barakallah Fiikum...
      2 hours ago · · 1
    • Rabeah Mohd Ali Devi apa kabar..ye lama nggak dengar berita dari mu walaupun baru pertama kali kenal...hanya kenal pada puisi-puisi indahmu saja ye...hihihi
      2 hours ago · · 1
    • Devi Candra Kirana Alhamdulillah baik kak Rabeah...sedikit letih..karena derai hujan yang tak putus2 di musim ini..:)
      2 hours ago · · 1
    • Rabeah Mohd Ali derai hujan cuacaa awan bergerak aktif ke.. atau derai hujan hatimu sayang....terus terang padaku...ku sedia membatu untuk meredakan jika hujan di hatimu tidak berhenti ...hihihi
      2 hours ago · · 1
    • Norliza Liza slmt pagi semua ..rabeah mf ya liza terlalu bz sejak akhir2 ni..tak sempat nak berpuisi...jgn marah ya syg..mai cini liza tiup muahhh lvu v m
      about an hour ago · · 1
    • Rabeah Mohd Ali hihihi pandangan mu buat hatiku jadi sayu...mana senyumanmu yang ayu...hihihi
      about an hour ago · · 1

  • (PETIKAN DARIPADA KUMPULAN PUISI ILAHI)
    2 Febuari 2012

0 comments:

Post a Comment

 
;