Wednesday 5 September 2012

INDAHNYA CINTA KERANA-MU




Ratu Rimba Niagara shared Dresti Budi Widadi's photo.
1 ·  ·  · 
  • You, Sri Prabu Bumi Kusuma and 17 others like this.
    • Than Must Tha Man O o o o o .......
      about an hour ago ·  · 1
    • INDAHNYA CINTA KERANA-MU

      Ya Robbi
      Indahnya jika
      cinta ini kerana-Mu
      Bercinta dengan-Mu
      Tiada tandingan indah-Nya
      Makanya Ya Robbi
      Jangan Kau palingkan aku dari terus-terusan mencinta-Mu
      Jika hatiku berpaling biarpun sesaat rasa berhenti berdetak jantungku

      aku jatuh cinta padanya
      bukanlah kerana kayanya dia
      bukanlah kerana berkuasanya dia
      bukanlah kerana tetampanannya dia
      aku terima dia kerana
      cintanya ada getaran di hatiku
      dia membuatkan aku lebih mencintai-Mu
      dia membuatkan aku rindu dan cinta pada-Mu
      jika dia katakan terus mahu melamar cintaku
      aku terima
      kerana aku yakin
      itulah cinta yang telah
      Kau catatkan di Lauhmahfuz
      Kerana dia adalah takdir yang aku mesti imani
      Dia adalah sebagai pelengkap keimananku
      Begitulah indahnya cinta kerana-Mu

      KARYA RATU RIMBA NIAGARA
      5 Sept 2012
      a few seconds ago ·

      KARYA DRESTI BUDI WIDADI & RATU RIMBA NIAGARA
      5 Sept 2012

0 comments:

Post a Comment

 
;