Wednesday 5 September 2012

TASBIH CINTA UNTUK KEKASIHKU ALLAH AZZAWAJALLAH



  • shared Dresti Budi Widadi's photo.
    11 hours ago
     ·  · 
    •  ·  · 


      You like this.
      • TASBIH CINTA UNTUK KEKASIHKU ALLAH AZZAWAJALLAH

        Bismillahir-Rahmanir-Rahim ...

        Di sejadah cinta hati menangis hiba
        Agar terbalas cinta dan rindu pada-Mu Ya Allah

        Aku bukan takut mati
        Tapi takdirkanlah aku mati
        Setelah Kau membalas cinta
        Dan meredhai hidup dan matiku

        Aamiin Aamiin Aamiin Ya Rabbal A'Lamin

        21 Ramadan 1433H
        10 Ogos 2012
  • OLDER POSTS

  • SUBHANALLAH!

    Subhanallah sungguh indah!
    Kulihat nama-Mu
    Begitu indah
    Ditulis hamba-Mu
    Aku terus jatuh cinta pada-Mu
    Bukan sekali tapi banyak kali-kali
    Hingga tak terkali-kali
    Nama-Mu
    Indah...indah...indah...
    Di ulang-ulang banyak-banyak kali
    Tak jemu-jemu
    Makin disebut makin cinta makin rindu
    Rindu....rindu...rindu....
    Rindukan-Mu
    Moga cintaku pada-Mu
    Kau balas Ya Allah
    Aku rindu
    Aku cinta
    Aku ingin bertemu dengan-Mu
    Tapi aku malu kerana aku belum bersedia
    Kerana amalanku yang sedikit
    Malu kupersembahkan pada-Mu
    Makanya izinkan aku
    Mengumpulkan amalan
    Yang membuatkan KAU redha padaku
    Bila matiku nanti KAU terimaku
    Kekasih-Mu yang Kau Redho Lagi DiRedhai
    Ammin Aamiin Aamiin Ya Rabbal A'Lamin

    Makbulkan doaku Ya Allah
    Makbulkan doa sesiapa yang membaca doa ini Ya Allah

    Aamiin Ya Rabbal A'Lamin

    HAMBA-MU YANG MENCINTAI-MU
    SEHINGGA AKHIR HAYATKU
    5 Sept 2012
     ·  · 12 hours ago
    • Naga Pamungkas likes this.
      • Naga Pamungkas puisi-puisi putri rimba niagara sepertinya mulai berubah nih hehe
        12 hours ago ·  · 1
      • Rabeah Mohd Ali napa selama ini sama je ke...hehehe...semua nya mesti berubah...
        kerana hidup pasti mati...sebelum mati kena berubah....
        bila lagi hendak bersiarannya karya-karya pak naga...jangan suka simpan karya ...tak baik tau kedekut ilmu....hehehe makanya berubah ye...ada karya jangan simpan...simpan....takut nanti tak sempat dong...
        11 hours ago · Edited · 

        (PETIKAN DARIPADA WALL GRUP  DALAM CERPEN INDONESIA MALAYSIA & BRUNEI)
        6 Sept 2012


1 comments:

Sasteraku Duniaku said...

Waalaikumussalam sahabatku, apa kabarmu...

Post a Comment

 
;